משרד השיכון אישר מימון לתכנון הקמת המרכז הרפואי בעיר

ראש העיר שנסעה לאמריקה לגייס כסף לבניית המרכז הרפואי וחזרה עם ארנק ריק ובהיעדר תמיכה פלנטרופית פנתה למקורות המקומיים. תבר לתכנון בסך שני מיליון שח ממשרד השיכון. .

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
מרכז רפואי שלוחה של הדסה
מרכז רפואי שלוחה של הדסה

אם אין אני לי, מי לי. אחרי המסע הכושל לארה"ב ממנו חזרה ראש העיר עם ארנק ריק, היא פונה לאפיק המוכר יותר ואולי הפשוט, קבלת כספים מהמדינה לתכנית בניית חדר טיפול קדמי כשלוחה של בית חולים הדסה בבית שמש. אז הבעיה העיקרית לבניית המרכז הרפואי, תהיה מקורות המימון, מעניין שאיש לא דיבר על כך, לא בלוך, לא שר הבריאות ליצמן ולא הדסה בהצגת רעיון הקמת השלוחה בבית שמש.

הנה התשובה כעבור שנה וחצי מיום פרסום השאלה מניין יבוא הכסף. ועדיין לא הכסף הגדול לבניית המרכז הרפואי, אלא הכסף הקטן לתכנון. וכידוע תכנון עדיין אינו אומר ביצוע.

משרד השיכון אישר העברת שני מיליון ₪ לתכנון שלוחת המרכז הרפואי, ככה הוא מוגדר בתכנית התב"רים שהונחה על שולחן מליאת מועצת העיר. וזו דרך מצויינת להתחיל.

השאלה הגדולה מניין יבוא הכסף הגדול להקמת המרכז הרפואי עדיין אקטואלית ולאחר קבלת תבר לתכנון, היא אקטואלית אפילו יותר מתמיד.

הדסה העמידה זמן מוגבל להקמת המרכז הרפואי, לא ברור אם יש תכניות אחרות לאן להעתיק את המרכז אם לא יקום בבית שמש, מה שברור הוא שהכול יקום או ייפול לא על התכנון אלא על השלב הבא, הנחת אבן הפינה למרכז הרפואי. מתי זה יהיה ואם בכלל זה יהיה? חולמים רחוק, בינתיים רק חולמים.

נושאים: שלוחת הדסה, בית שמש, עליזה בלוך.
מרכז רפואי שלוחה של הדסה
מרכז רפואי שלוחה של הדסה
מרכז רפואי שלוחה של הדסה
מרכז רפואי שלוחה של הדסה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
משרד השיכון אישר מימון לתכנון הקמת המרכז הרפואי בעיר
תמיהה
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 27 בפברואר 2020, 09:04

איך טסים לחול למסע גיוס תרומות ,בלי תכנון מוקדם ?? ככה לא מקצועי,גיוס תרומות זא כמו לפני מאות שנים שינודי היה נוסע לשנורר כספים לישיבות והיה מגיע לבית הכנסת ונןתן דבר תורה וזהו