תושבים העוזבים את ירושלים מעדיפים את בית שמש כביתם החלופי

בשנת 2018 עזבו את ירושלים לטובת בית שמש 1509 נפש, הפוך עזבו את בית שמש עבור ירושלים 668. ומי תושבי הערים שבכלל לא מעלים כאופציה את בית שמש? כל הפרטים בכתבה

פרסום חוצות לנווה שמיר בתל אביב
פרסום חוצות לנווה שמיר בתל אביב

כמה תושבים עזבו את ירושלים והחליפו מגוריהם לבית שמש. 1509 תושבים החליטו לשפר, להתרווח בדיור חדש מול הנוף כאן אצלנו. זה קרה בשנת 2018, וכמה עזבו את בית שמש לטובת ירושלים? 668 תושבים עזבו את בית שמש למען ירושלים עיר הקודש. מחיר הדיור הזול יחסית, התנאים הכמעט דומים לסביבתם הטבעית, שכונות חרדיות למהדרין, תנאי רווחה משופרים, רווחת דיור בעיקר גורמים לתושבים ירושלמים להחליף את ביתם ולבוא לבית שמש. באים לכאן עד שנתקלים ברמת השירות...

הנתון הזה מתפרסם בלמס- לשכה המרכזית לסטטיסטיקה המביאה בהזדמנויות שונות נתונים דמוגרפים חשובים לגבי הגירה אל ומ...

חשוב לציין עוד כי זהו מספר המהגרים השני בגודלו מירושלים לעיר אחרת ברחבי הארץ. לתל אביב היגרו מירושלים 1636 תושבים. וכמה עזבו את תל אביב למען ירושלים? 592 תושבים בסה"כ.

הרחק הרחק אחרינו מצוי הישוב הכפרי בצור הדסה. 872 תושבים היגרו מירושלים אל צור הדסה.

עוד נתון שמצאנו בנתוני ההגירה הוא מספר המהגרים מבית שמש לראשון לציון. כמה? תופתעו, לא הרבה. רק 50 איש בסהכ היגרו מבית שמש לראשון לציון. וכמה בכיוון ההפוך? אין נתון, מה שאומר אם יש הוא פחות מ-50 נפש.

ושימו לב לנתון הבא, אשדוד, עיר הים והקיט. את אשדוד עזבו לטובת בית שמש 74 נפש. את בית שמש החליפו בשביל אשדוד 133 תושבים. הגירה שלילית לבית שמש ביחס לאשדוד.

תושבי פתח תקוה, נתניה, חיפה, וגם באר שבע לא חושבים על בית שמש כאופציית מגורים, וגם לא נחשבות אטרקציות עבור תושבי בית שמש למגוים. כך היה ב-2018.

נושאים: דיור, בית שמש, הגירה, ירושלים.
פרסום חוצות לנווה שמיר בתל אביב
פרסום חוצות לנווה שמיר בתל אביב
פרסום חוצות לנווה שמיר בתל אביב
פרסום חוצות לנווה שמיר בתל אביב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: