תביעת שומרי הסף- ממתינים לפסיקה בהוצאות ושכ"ט

התובעים דורשים מהעירייה שכ"ט והוצאות בעתירה שהתבררה כצודקת. מה שמעכב הוא הנחת פרוטוקול הישיבה בה אושר מינוי גולדברג לסגן ראש העיר וכבעל זיקה משפטית להחזיק בתפקיד יו"ר ות"ב.

בית משפט מחוזי בירושלים
בית משפט מחוזי בירושלים

תביעת שומרי הסף נגד עיריית בית שמש לעניין איוש הממונה על וועדת התכנון ובניה לא הסתיימה למרות ששמעון גולדברג כבר אושר כסגן ראש עיר, מה שביטל למעשה את עילתה העיקרית של התביעה בבית המשפט.

כמעט שנתיים סחבה עיריית בית שמש את הפרשה הזו, בכל פעם בתואנה אחרת, והנה כאשר העניין סוף סוף נתייתר והעילה התבטלה גם אז העירייה לא משכילה להניח את פרוטוקול הדיון של המליאה המאשר את המינוי לגולדברג, ובכך לפתור לתמיד את התביעה ולהוציא ממחשבתה את שומרי הסף.

בית המשפט נתן ארכה לעירייה להניח לפניו פרוטוקול הישיבה עד אתמול בו אושר מינויו של גולדברג כסגן ראש עיר וכממונה על תו"ב, וגם אז הפרוטוקול לא הונח!!! לדברי ב"כ המשיבים עו"ד רותם ארביב – קופלניקוב, "הדבר נובע בשל נסיבות שאינן בשליטת המשיבים, הם נדרשו לבצע תיקון בפרוטוקול המינוי' והפרוטוקול המתוקן טרם נחתם על ידי ראשת העיר בית שמש, ובהתאמה טרם אושר בהתאם להוראות פקודת העיריות". כמו כן היועמ"ש עו, ד מיקי גסטוירט מצוי בחופשה פרטית בחו"ל ומטעם זה גם אין יכולת להניח את הפרוטוקול החתום.

למעלה מ-20 יום והפרוטוקול טרם נחתם? הזוי. ומה כבר יש לתקן בפרוטוקול? הרי הוא צמוד להקלטה המפורסמת באתר עיריית בית שמש, או שאמורה להתפרסם.

עמותת שומרי הסף תובעת הוצאות שכ"ט והוצאות על התביעה, שהתברר כצודקת שתבעה את ביטול מינוי גולדברג לממונה על וועדת המשנה לתכנון ובניה בניגוד לקביעת היועמ"ש לממשלה. גם כאשר הונחה דעתו של היועץ המשפטי, המשיכה העירייה לטלטל את התובעים בטענות משונות, ורק מכך צריך בית המשפט לפסוק ולחייב את העירייה בהוצאות.

העירייה באמצעות ב"כ מבקשת ארכה להגשת הפרוטוקול לפיכך בעוד 14 ימים להגשת הפרוטוקול ותשובתם לתגובת העותרים, כך שאלו יוגשו עד ליום 4.7.21

הצדדים ממתינים להחלטת בית המשפט באשר להמשך, באם בכלל צריך להניח לפניו את הפרוטוקול או שדי לו בכך ששני הצדדים אינם מטילים ספק עוד בעניין מינויו של גולדברג וכל מה צריך לפסוק הוא הוצאות ופיצוי על טרחה של התובע.

נושאים: שומרי הסף, בית משפט מחוזי, שמעון גולדברג, ועדת תכנון ובניה
בית משפט מחוזי בירושלים
בית משפט מחוזי בירושלים
בית משפט מחוזי בירושלים
בית משפט מחוזי בירושלים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: