שש מתוך תשעה מועמדים נשים

חיפוי לכל הרשימות על טהרת הגברים בסיעות החרדיות, רשימת בית שמש מאוחדת בחרה לאזן, 6 מתוך תשעה מועמדים נשים. שתיים מהמועמדות מוכרות מעולם החסד, צעירות אנרגטיות ומלאות כריזמה, וגם רב אחד, הרב ישראל גטאצ'ו, נציג מבני קהילת עולי אתיופיה.

הנבחרת
הנבחרת

נבחרת בית שמש מאוחדת, הנבחרת שתהיה לעזר לעליזה בלוך ייחודית משהו בנוף הפוליטי. אם תרצו צחפה על רשימת רבות בעיר שאינן זוכות להציג חצי מאוכלוסיית המצביעים בעיר, הכוונה למין החולש, המין החזק, הנשים בקיצור.

שש מועמדות ברשימה של תשעה מועמדים. זה חריג, זה בולט. ואולי זו סיבה מצויינת להעדיף את הרשימה הזו, לא רק בשל היותה מורכבת מיותר נשים, אלא גם בעיקר הרכבם. אשה חרדית, תמי זוסמן- אשת חסד מופלאה שראויה בהחלט להיות במועצת העיר. ולא לפי הסדר, אבל היא שם, אשת חסד אחרת, נטלי סקרליצקי המטפלת באוכלוסיית עולים, ובניצולי שואה, מהווה להם משענת בימים טובים וגם בימים פחות..

בסה"כ שש נשים מתוך רשימה של תשעה מועמדים, שלושת הגברים הם מכרנו דודי גוזלן, הרב ישראל גאטאצ'ו, ועו"ד מאיר הלר. ליד שתי נשות החסד מוצאים את נופר בן הרוש קומרוב, בת לתושבי העיר הותיקה, צעירה דינמית ומלאת אנרגיה. "אני נרגשת ושמחה להצטרף לראש העיר ד״ר עליזה בלוך . בחמש השנים האחרונות ראש העיר הוכיחה שהכל אפשרי. היא הזניקה את העיר ביכולות האדירות שלה בתחום הפיתוח והבניה, בחברות הענק שהביאה לעיר ויקדמו פתרונות תעסוקה לצעירים, בתחום התרבות המגוון שלא נראה כמותו עבור כלל תושבי העיר, ועוד. יש לנו עיר מדהימה והמטרה שלי היא לחזק אותה בכל דרך ואעשה ככל הנדרש כדי לתמוך, להוביל דעת קהל ולפתח ככל האפשר את העיר בית שמש. זה הזמן שלנו".

ברשימה נמצאת גם אשת התקשורת אושרת אוחנה נגר- עורכת העיתון 'שופינג', לירון פרץ ועו"ד מזל בן זקן. הרכב חיוני מאוד לשיפור השירות בעירייה.

נושאים: בחירות 2024, בית שמש, תמי זוסמן, נופר בן הרוש
הנבחרת
הנבחרת
הנבחרת
הנבחרת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: