שיפצו מקווה להביא לטהרת המשפחה וזכו לבן זכר אחרי 10.5 שנים

בני זוג חרדים מלאי אמונה קיבלו ברכות כי זרעם יירש ארץ, ואחרי שעסקו בקידוש שם שמים בשיפוץ מקוה טהרה כמצוות רבנן זכו השבוע לפרי בטן. בשבוע הבא הברית בעזה"ית.

5 / 5 ☆ מדרגים: 2
פנים המקוה המחודש במושב פתחיה
פנים המקוה המחודש במושב פתחיה

תקראו את הסיפור הבא, יש בו הרבה אמונה והוא קשור לדבר 'שגרתי' בחיינו הבאת ילדים לעולם. יש מי שהקב"ה בירך אותם וזוכים לכך בהזדמנות ראשונה ויש כאלה שעוברים קשיים וייסורים אין סופיים עד שזוכים לחבוק בן או בת.

הסיפור שלנו מתחיל לפני 10 וחצי שנים, בני זוג חרדים מאחת השכונות החרדיות בעיר נישאו וציפו לברכה מאת ה, אלא שהיא לא באה. הקושי והייסורים הנפשיים עקב כך הלכו וגברו, אבל בני הזוג התנחמו בכך שהובטחה להם ברכה עד בלי די וזרעם יירש ארץ מגדולי הרבנים בבני ברק, בבית שמש ובארץ בכלל. בני הזוג, (הפרטים במערכת) קידשו שם שמים, האמינו בכל ליבם בברכות הרבנים, וכאשר כמה מברכים, ביניהם גדולי הרבנים, הרב חיים קנייבסקי, הרב אדלשטיין מבטיחים להם כי יזכו לזרע קודש- האמינו שזה יבוא וברכתם תתגשם.

הבעל יהודי ירא שמים, מקרובי משפחתו של הרב קרליץ זצ"ל. אפשר לומר על האב המאושר אפילו מבאי ביתו. סעד על שולחנו, נטל את ידיו ולשרתו בקודש. באלו הימים זכה לקבל ברכה שעבורו ועבור בת זוגתו שתחיה היו נחמה מסויימת.

מספר לנו היום האב המרוגש מחדר בית היולדות בבית החולים בירושלים: "האמנתי וזכיתי לחיות בצלו של מאור התורה הרב קרליץ, הייתי חייב לו תודה והכרת הטוב. לכן הוצאתי ספרון לעילוי נשמתו שזכה לברכת הרבנים והופץ ברבים. החלטתי ללכת על משהו גדול יותר לכבודו, והתייעצתי שוב עם הרבנים, ביניהם הרב קורנפלד בבית שמש, הרב גרשון אדלשטיין נתן ברכתו, הרב חיים קניינסקי תמך וחיזק והוסיף לי עצה טובה. פנה למרכז לטהרת המשפחה והישועה תבוא משם. כך עשיתי, פניתי, תווכתי לפגוש את אחת הבלניות באחד המקוואות באיזור, הוצע לי לאמץ את אחד המקוואות, המקווה במושב פתחיה סמוך לבית שמש ורמלה.

ביקרתי במקווה, וראיתי ובעיקר שמעתי כמה בשל המצב 'נחסך' מנשים צדקנות לבוא ולטבול, המקום היה פשוט מוזנח, נזילות, ציוד כמעט רקוב, שלא לומר מראה בודאי לא מכבד את הבאים להתקדש במקום.. התחלתי לגייס כספים, חלק גדול מחסכונותינו המשפחתיים הלכו למטרה החשובה הזו. קיבלתי ברכה מרבנים אשר סייעה בידי לגייס את הסכום הנדרש לשיפוץ. וכך אחרי תקופה מסויימת המקווה הוכשר והותאם לצרכי הציבור לטבול בטהרה ובקדושה. " עלות השיפוץ מסתכמת כמעט בחצי מיליון ₪.

"מיד בסמוך למועד חנוכת המקווה, זכינו, ואשתי נתעברה ברוך ה, כך ממש, תשעה ירחי לידה מאז חנוכת המקווה זכינו לבן ברוך ה. והנה עכשיו אתה שומע את קולו של התינוק מחדר הלידה".

ההורים המאושרים מייחסים את הפריון לקידוש ה שעשו, בזכות הברכות והתפילות זכו לישועות.

הנה מקרה שני דומה, נזכיר כי בעבר כבר הבאנו כאן סיפור דומה על מקדשי שמים ברבים אשר לאחר ברכתו והוראתו של גדול הדור הרב קנייבסקי לשפץ מקווה טהרה ולהכשירו לטובת חפצי טהרה נתעברו בני זוג בעיר וילדו את בנם הבכור.

נברך את הזוג שיזכו לרוב טוב ונחת, וכשם שזכו לקידוש שם שמים ולטהרת משפחות רבות בישראל כך יזכו לעוד בנים זכרים ולצאצאים רבים בביתם לאורך ימים וחיים טובים. מזל טוב.

נושאים: המרכז לטהרת המשפחה, פתחיה, בית שמש, פריה ורביה
פנים המקוה המחודש במושב פתחיה
פנים המקוה המחודש במושב פתחיה
פנים המקוה המחודש במושב פתחיה
פנים המקוה המחודש במושב פתחיה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:52 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
שיפצו מקווה להביא לטהרת המשפחה וזכו לבן זכר אחרי 10.5 שנים
יודע דבר
(5 / 5)

נכתבה ביום שלישי, 04 בינואר 2022, 03:14

אני מכיר אישית את הבעל ומעיד על נכונות הסיפור במדוייק.

שיפצו מקווה להביא לטהרת המשפחה וזכו לבן זכר אחרי 10.5 שנים
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום שני, 03 בינואר 2022, 07:21

רבי ציון היקר ריגשת לעילא ולעילא והוספת אחדות ואהבת ישראל .