שם אזור התעשייה המערבי שונה רשמית מ'ברוש' ל'לביא'

שוב ללא הכרזה על כוונה לשינוי שם ע"פ פקודת העיריות, ובעיקר הזוי השינוי לשם מטוס שלא טס

א.ת. מערבי צילום: חכ"ל
א.ת. מערבי צילום: חכ"ל
במליאת מועצת העיר האחרונה, החליטה מועצת העיר לאמץ את הצעת וועדת השמות לקביעת שמות איזורי התעשייה בעיר. אלון- א.ת. ישעי. חרוב- א.ת משקפיים ולביא איזור תעשיה מערבי. לאחרון יש שם, כך שלפי פקודת העיריות חובה על וועדת השמות להכריז על כוונתה לשנות את שם איזור התעשיה הצפוני מ'ברוש' ל'לביא'. ולא נמצאת כל בקשה או דרישה או מחשבה מצד וועדת השמות לכך.

שוב עיריית בית שמש נכשלת בדבר פעוט, ואם תרצו גם לא למדו את הלקח של שינוי שם רחובות בעיר. חברי וועדת השמות העירונית חולמים בהקיץ, או מזלזלים באנטלגנצית הציבור, טועים ואח"כ מטעים את חברי המליאה במועצה.

זכור מקרה שינוי שמות רחובות נווה שמיר, בגינם הוגשה עתירה לבית המשפט למניעת שינוי שמות הרחובות. אח"כ באה סאגת שינוי שם רח' השלושה בשכונה הנושא את שם בני משפ' רמון לטובת שלושת הנערים. הפעם 'חטאו' שוב בנוגע לשינוי שמו של איזור התעשייה המערבי- כפי שמוצג בכתובים- ברוש.

הנוסע לכיוון איזור התעשייה המערבי יפגוש בשלטי חוצות של רשות הדרכים ועליהם מצוין שם איזור התעשייה ברוש. יוזמת וועדת השמות ללביא אם כיוונה לכך הריהו ע"ש מטוס הלביא שחלקים ממנו יוצרו במנועי בית שמש דאז. (וי"א ע"ש בן עובד עירייה שקראו לו לביא)

אישור שם חדש יחייב שינוי והחלפה כל שלטי ההכוונה לאיזור התעשייה.

ומי אישר או טעה אם תרצו? 12 חברי מועצה ללא מתנגדים. מעניין שברישום הנוכחות לאותה ישיבה נכחו 19 חברים, רק שניים נעדרו מולא וגוטמן.

נושאים: בית שמש, וועדת שמות, אלי פרץ, עליזה בלוך
א.ת. מערבי צילום: חכ"ל
א.ת. מערבי צילום: חכ"ל
א.ת. מערבי צילום: חכ"ל
א.ת. מערבי צילום: חכ"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: