שיטרית הצהירה אמונים לכנסת ה-25

שיטרית שהוצבה במקום ה-39 ברשימת הליכוד היא החכי"ת השביעית במסגרת החוק הנורבגי שנכנסת לכנסת. שיטרית פרלמנטרית חרוצה שתשמש עורף איתן למאבקי הממשלה בכנסת.

שרה וח"כ
שרה וח"כ

חברי הכנסת קטי שטרית ואושר שקלים הצהירו היום אמונים במליאת הכנסת לאחר שנכנסו במסגרת החוק הנורווגי. שיטרית נכנסת לכנסת במקום ח"כ מירי רגב המשמשת כשרת התחבורה. כך פרסמה לקראת פרישתה מהכנסת: "מימשתי את החוק הנורווגי בפני יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה ופיניתי את מקומי בכנסת לחברתי קטי שטרית. אני שמחה להכניס את חברתי קטי שטרית לכנסת, קטי שטרית הייתה ותמשיך להיות פרלמנטרית מצוינת שפועלת ומקדמת סוגיות חברתיות חשובות במדינת ישראל ואני בטוחה שהיא תמשיך לעשות ולהשפיע בכנסת ישראל. אני עומדת בראש משרד כלכלי חברתי גדול שהעשייה בו היא סביב השעון ואני מחויבת לאתגרים והמשימות התחבורתיים העומדים בפנינו " רגב היא ידידת אמת של המחנה הלאומי המקומי ובעבר בתפקידה השונים תמכה ואוהדת בקשות שהגיעו אליה משולחנות הנציגים המקומיים.

נצטרף לברכות ונברך את ח"כ שיטרית, תגבור כוח לליכוד במאבקיו חסרי הפשרות בכנסת. לאן פניה של שיטרית? מן הסתם תמשיך פעילותה בוועדות בהן שימשה כמו הוועדה לזכויות הילד ועוד משימות שיוטלו עליה או היא תעדיף ליטול במה שכבר שימשה בכנסת היוצאת. הנה אם כן אחרי פגרה מאולצת של מספר חודשים חוזרת שיטרית לכנסת ה-25.

קטי שיטרית היא החכית השניה מבית שמש, בנוסף למי שנבחר ברשימת ש"ס משה אבוטבול והיום משמש כסגן שר החקלאות.

נושאים: מירי רגב, קטי שיטרית, הכנסת ה-25
שרה וח"כ
שרה וח"כ
שרה וח"כ
שרה וח"כ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: