שיטרית: "אמירות כאלה הן הדבר הכי רחוק מלקיחת אחריות המצופה מחבר מועצה"

שיטרית מצנן ביקורתו של חברו לקואליציה: "ישראל, זו לא רפובליקת בננות. נהייתה אווירה עכורה כזאת שאיש הישר בעיניו יעשה ומי שצועק הכי חזק- זוכה."

סגן ראש העיר שיטרית צילום: רווח הפקות
סגן ראש העיר שיטרית צילום: רווח הפקות

הממונה על הבריאות חבר הקואליציה ישראל סילברסטין תקף את ביקורו של נתניהו בבית שמש. "סיבוב ציני של ראש הממשלה: רה״מ לא הגיע לעיר כדי לסייע בהתמודדות עם הקורונה, אלא עשה עלינו סיבוב עבור ההצהרה הפוליטית שלו. הם לא באים לשמוע, זה לא מעניין אותם, רק יחסי ציבור." הממונה על הבריאות נרתע מלומר דברים דומים על מי ששיתף פעולה בארגון וקיום מסיבת יחסי הציבור כהגדרתו.

סילברסטין מחפש למצוא חן בעיני שולחיו בעיקר, ולשם כיון את דבריו. גם אלה שהובאו בשמו לסגירת מוסדות החינוך והטלת עוצר לילי."פוגעים בציבור שלנו בזמן שיודעים שהעוצר הלילי לא יועיל ולא יעזור, הממשלה מנסה לצייר על חשבון הציבור החרדי כאילו היא עושה משהו בכדי למנוע את הקורונה. הציבור החרדי בעיר לא ייתן יד לא לסגירת מוסדות החינוך לא לעוצר לילי ולא לשום דבר שיפגע בציבור שלנו ללא סיבה וללא שקיפות, אנחנו לא נשתף פעולה עם ההחלטה הזאת. נעשה רק מה שיורו לנו גדולי ישראל."

סגן ראש העיר משה שיטרית, נציג הליכוד ומפלגתו של נתניהו, מגיב כאן לראשונה על התנהלותו של סילברסטין ובעיקר על דבריו הבוטים, תגובה די מאופקת שנועדה כנראה להרגיע. .

דבריו של ישראל הם פופוליזם זול. חלק מחברי המועצה מאוד עסוקים בפוליטיקה. הם רוצים שציבור הבוחרים שלהם יראה כמה כואב להם אז הם מוציאים אמירות לחלל האוויר, כך נוצר מצב שהם מתחרים בינם לבין עצמם מי יותר חריף כאילו שהמנצח יהיה זה שירוויח הכי הרבה סימפטיה אחר כך מהציבור. פעם אחרונה שבדקתי, יהדות התורה היא חלק מהממשלה ונציגיה הם גם כאלה בעלי השפעה רבה. אז התקיפה של חבר המועצה סילברסטיין מתרכזת בנתניהו או שהוא מעביר את אותה הביקורת גם על ח"כ גפני?

אמירות כאלה הן הדבר הכי רחוק מלקיחת אחריות המצופה מחבר מועצה.

אפשר להזדהות ולסייע לציבור גם בלי להוציא מהפה האשמות חסרות אחריות. זה לא רציני ולא מכבד את מעמדו של חבר מועצה שבכלל לא נכח בפגישה.

נושאים: קורונה, בית שמש, נתניהו, שיטרית, סילברסטין
סגן ראש העיר שיטרית צילום: רווח הפקות
סגן ראש העיר שיטרית צילום: רווח הפקות
סגן ראש העיר שיטרית צילום: רווח הפקות
סגן ראש העיר שיטרית צילום: רווח הפקות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: