רמת השירות בתכנון ובניה בית שמש מדורגת במקום ה-136 מתוך 250 רשויות

מצב בית שמש במדד "דיגילוקאלי" של חברת Deloitte הבוחן מתן שירותים דיגיטליים מקוונים לתושבים, בהשוואה ל- 250 רשויות נבחרות בארץ.

תמונה מתוך האתר
תמונה מתוך האתר

בשנה האחרונה פותח מדד הדיגילוקאלי של Deloitte היחיד מסוגו בישראל הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושב ולעסק ברשויות מקומיות בישראל. המדד פותח על ידי פירמת Deloitte ובסיוע של סטודנטים ממסלול המצטיינים של ביה"ס לממשל מהמרכז הבינתחומי

בית שמש דורגה במקום השלישי במחוז ירושלים אחרי ירושלים ומעלה אדומים, מטה יהודה במקום ה-7-8 המשותף עם מעלה אפרים. במקום האחרון ברשימת מחוז ירושלים קרני שומרון. אם ירושלים קיבלה 97 נקודות, בית שמש מקבלת במקום השלישי 61 נקודות, קרי רחוק מאוד מירושלים המשתפרת במתן שירותים לתושב.

בית שמש ממוקמת במקום ה-19 בדירוג הכללי עם ניקוד מלא ב-22 פרמטרים מתוך 43 שנבדקו.

בנושא שירותי תכנון ובניה מדורגת בית שמש במקום ה-136 עם ניקוד מלא 0 מתוך 6 פרמטרים שנבדקו. באשר לאתר הרשות, הזוכה כאן לביקורת כמעט בכל שבוע, בית שמש מדורגת במקום ה- 159.

במה מצטיינת בית שמש? בשירותי תשלום חניה היא זוכה ל-91% כמו לפניות הציבור. הגשת בקשה לחילופי מחזיקים בארנונה זוכה לציון ממוצע של 17%. ואם התעניינתם פעם לגבי התכתבות בצ'אט עם נציג מהעירייה התוצאה היא 4%. הסיכוי שתיענו קלוש ביותר..

נושאים: בית שמש, רשויות מקומיות, מדד דיגלוקאלי
תמונה מתוך האתר
תמונה מתוך האתר
תמונה מתוך האתר
תמונה מתוך האתר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: