רמ"ט חדש בא לעיר

מיהו אותו צביקה דוידי שיהיה עכשיו האיש שייכנס בנעליהם של יוחנן מאלי ושל נתי גבאי? האמת קשה להבין איך אדם בעל רזומה כמו שלו נכנס לתפקיד 'קטן'.

צביקה דוידי
צביקה דוידי

אתמול פורסם כי צביקה דוידי יהיה הרמ"ט הבא של ראש העירייה הגב' עליזה בלוך. לא פרסום רשמי, כמו שהורגלנו בחילופי גברי הרבים, אלא באתר חדשות מקומי. השוואה, כאשר התחלפו בעלי תפקיד מראש מינהל ועד למנכ"ל יצאו בעירייה בהודעה מוסמכת מדוברות העירייה, המספרת את כישוריהם והתאמתם ובעיקר את ברכתה של ראש העיר על צירוף הדמות החדשה למערכת. הפעם, הדליף מי שהדליף לאתר חדשות אחד וכולם בעקבותיו.

אז מיהו אותו צביקה דוידי (תושב נחושה) שיהיה עכשיו האיש שייכנס בנעליהם של יוחנן מאלי ושל נתי גבאי? האמת קשה להבין איך אדם בעל רזומה כמו שלו נכנס לתפקיד 'קטן'. דוידי כאמור שימש בתפקידי גזבר בשתי רשויות, כפר סבא וקרית מלאכי. בשניהם הוא ביקש לסיים תפקידו, בכפר סבא מעט מאוד זמן יחסית אחרי שנבחר.

בדיקה בגוגל מפנה אותנו לתיק מעוז. איזה צירוף מקרים, התיק שמספר לנו על שמואל גרינברג (המועמד לראשות העיר מטעם דגל) מספר לנו גם על כישוריו של דוידי. אגב יש לו קרבה לאלון דוידי ראש העיר שדרות?

דוידי, כאמור בוגר תכנית מעוז. שם מוצג כבעל כישורים ויכולות הרבה מעל הצרכים של ראש מטה העוסק בעבודה אפורה בדרך כלל.

"שותף במיזם עסקי חברתי יחד עם עמותת גינדאס שמטרתו קידום מוביליות חברתית באמצעות פרוייקטים של התחדשות עירונית בפריפריה החברתית בישראל. לפני כן שימש כגזבר עריית כפר סבא, ולפני כן כגזבר עיריית קריית מלאכי, במסגרת תפקידו היה אחראי לתקציב העירייה ולניהול הכספי של הרשות. קודם לכן עסק בפעילות יזמית בתחומי הפיננסים והנדל"ן, ולפני כן שימש כסמנכ"ל כספים בקבוצת חברות פרטית. תפקידים אחרים שמילא היו מנכ"ל ובעלים של חברה העוסקת בייעוץ עסקי ובהובלת תהלכי שינוי והשבחה, מנהל תחום מימון חברות בחברת "ארנסט את יאנג", וכלכלן בכיר במחלקה הכלכלית בחטיבה העסקית בבנק דיסקונט.

צביקה משמש כגזבר עיריית קריית מלאכי משנת 2014 . במסגרת תפקידו הוא אחראי לתקציב העירייה ולניהול הכספי של הרשות. קודם לכן עסק בפעילות יזמית בתחומי הפיננסים והנדל"ן, ולפני כן שימש כסמנכ"ל כספים בקבוצת חברות פרטית. תפקידים אחרים שמילא היו מנכ"ל ובעלים של חברה העוסקת בייעוץ עסקי ובהובלת תהלכי שינוי והשבחה, מנהל תחום מימון חברות בחברת "ארנסט את יאנג", וכלכלן בכיר במחלקה הכלכלית בחטיבה העסקית בבנק דיסקונט...

בשתי מילים : קטן עליו התפקיד.

ושימו לב להשכלה של הבחור: לצביקה תואר שני בחקר ניהול ויישוב סכסוכים מהאוניברסיטה העברית, תואר שני נוסף במינהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון.

בלוך רואה עתיד, ואולי מבקשת לנצל כישוריו לנהל את הסכסוך עם הליכוד והבית היהודי בטרם בחירות?

ועוד משהו, עיריית בית שמש ניהלה ניהלה תיק משפטי בשנת 2014 נגד צביקה דוידי. התיק הזה הסתכם בהרשעה. התיק ח"נ- תיק חניה.

האם יכול להיות שאת הרמ"ט החדש שלה צביקה דוידי הכירה עליזה בלוך בעקבות התביעה המשפטית שהגישה העירייה נגדו. על פי דוח התיק בתולעת המשפט העירייה ודוידי נפגשו בבית המשפט ב-29.7.23. התיק הנ"ל נדון ב-5.2.20. החלטות ודיונים התקבלו ב-16.8.21 ו.. הופעות חוזרות של הצדדים בהליך היו ב... 29.7.23. טעות? אולי.

האם יסתפק דוידי בשכר זעום של רמ"ט (40% במקרה הטוב משכר מנכ"ל) לעומת דרגת שכר גזבר. ובעיקר האם בבית שמש יתמיד בתפקיד יותר זמן מזה שהחזיק בו בכפר סבא למשל? מינוי הזוי...

נושאים: עיריית בית שמש. רמט, מעוז, עליזה בלוך
צביקה דוידי
צביקה דוידי
צביקה דוידי
צביקה דוידי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: