כללית מבקשת לבסס עצמה כמובילה בבית שמש בשירות הרפואי

כללית יחד עם מכון מור יפתחו מרכז רפואי בקניון השדרה בממוקם בין הרמות ואמור לשרת את הציבור החרדי על כל 'רמותיו'. כללית שמה עין גם על ד3

צילום הדמיה: דף הפייסבוק
צילום הדמיה: דף הפייסבוק

שירותי בריאות כללית מעוניינת לרכוש או לשכור מבנה/שטח במבנה לצורך של מרפאה ובית מרקחת, לתקופה של עשר שנים עם אופציות של עד ארבע עשרה שנים ו- 11 חודשים נוספים, ברמה ד 3 ולשם כך פנתה לבעלי נכסים מתאימים בבקשה לקבלת מידע בדבר זמינות ופרטי הנכסים. הקופה עושה זאת באמצעות קול קורא לבעלי נכסים, העירייה מסייעת בחיבורים לא פעם.

עושה רושם שכללית מבקשת להוביל את מערך הרפואה בבית שמש. כיום היא מחזיקה ב-26.1% מסך המבוטחים בקופות החולים. מובילה את הרשימה קופ"ח מאוחדת עם 41.9%.

כללית ומכון מור רכשו שטח ענק בו יוקם מרכז רפואי. שירותי הבריאות בעיר עומדים להתרחב עם תוספת חיזוק של מעל ל- 2000 מ"ר של שירותי רפואה חדשניים ומקצועיים.

המרכז הרפואי החדש יוקם במרכז המסחרי השדרה, ויכלול את 'מכון מור', מרכז לרפואה יועצת וכן מתחם ענק למרכז בריאות האישה של כללית שיכלול בתוכו גם מיון נשים. במכון מור ייהנו לקוחות כללית משרותי אבחון וטיפולים רפואיים.

המרכז החדש ישרת את כלל האוכלוסייה בעיר, כאשר רוב תשומת הלב ניתנת לציבור החרדי המאכלס את השכונות הקרובות והרחוקות בעיר.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך מברכת על החלטת הכללית ומכון מור, והוסיפה כי היא לוחצת עתה גם על קופת חולים מכבי לפתוח סניפים בעיר ולהרחיב את השירותים הרפואיים הניתנים על ידה. קופ"ח מכבי היא הקופה הרביעית בגודלה בבית שמש, 13.6% מכלל המבוטחים בקופות החולים בעוד ברחבי ישראל היא מדורגת במקום השני אחרי הכללית, קרי בלוך שואפת לראותה במיקומה הארצי גם בבית שמש.

נושאים: כללית, מכבי, בית שמש, מכון מור, עליזה בלוך
צילום הדמיה: דף הפייסבוק
צילום הדמיה: דף הפייסבוק
צילום הדמיה: דף הפייסבוק
צילום הדמיה: דף הפייסבוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: