רופאי בית שמש: "המצב הוא סכנה אמיתית ומהותית ברמה הציבורית"

אנחנו פונים אליכם תושבי בית שמש, להכיר במצב חריג הדורש צעדים חריגים, אנחנו מבקשים מכם לציית להנחיות של משרד הבריאות בכל הפרטים

נלחמים בקורונה ומנצחים
נלחמים בקורונה ומנצחים

"אנחנו הרופאים בבית שמש העומדים בחזית מלחמה זו, מתחילים לראות את הנזק הנגרם. אנחנו רואים בהנחיות של משרד הבריאות הזדמנות אחרונה לנסות להפחית התפשטות מחלה זו ולמנוע אסון גדול". כך כותבים 50 רופאים העובדים בית שמש המוכרים לכם ממערכות הבריאות ברחבי העיר

בין החותמים ד"ר מיכל אליעז, ד"ר אסתי ארונסון, ד"ר שרון גולדברג, ד"ר יוליוס גולדר ועוד רבים אחרים. שמם של כחמישים רופאים צורף לפניה הנרגשת והמזהירה כאחד. מן הסתם לא כל רופאי העיר שעובדים בעיר חתמו, ויש שלא הספיקו להצטרף אל הפנייה הזו, הפנייה חשובה וכמות הרופאים אינה הדבר העיקר שבה אלה בעיקר תוכנה החשוב.

"אנחנו פונים אליכם תושבי בית שמש, להכיר במצב חריג הדורש צעדים חריגים, אנחנו מבקשים מכם לציית להנחיות של משרד הבריאות בכל הפרטים על מנת לשמור על בריאות הציבור ככל האפשר. ובמיוחד לא לצאת מהבית למעט מצבים חיוניים המחייבים זאת לפי ההנחיות".

בפנייה שהופצה הבוקר לתושבי בית שמש מציינים הרופאים החותמים עוד כי קיימת סכנה של עליה דרמטית בכמות החולים. "עליה כזו עלולה להעמיס על מערכת הבריאות שלנו עד כדי הכבדה משמעותית שתקשה לטפל במספר החולים". הנה אזהרה ברורה יותר מזו, אם אתם סומכים על כוחות הרפואה אזי צפו שבמקרה חלילה של עומס יהיה איזה שהוא קושי לטפל בכמות גדולה.

"לדעתנו, חובה על כל אחד ואחת לראות במצב הזה סכנה אמיתית ומהותית ברמה הציבורית. לאור המצב, משרד הבריאות הוציא הנחיות ברורות איך להתנהל בשעות קריטיות אלו על מנת להפחית ובמטרה למנוע כליל את הנזק ככל האפשר".

ומסיימים : "נאמץ יחד המחוייבות שלנו ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" ובעזרת השם נזכה לימים טובים בקרוב. אמן.

נושאים: רופאים, בית שמש, קורונה בבית שמש
נלחמים בקורונה ומנצחים
נלחמים בקורונה ומנצחים
נלחמים בקורונה ומנצחים
נלחמים בקורונה ומנצחים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: