רב מחב"ד יתמוך בציונות הדתית

רבי חיים אליהו גלוכובסקי רב ומו"צ קהילת הקודש חב"ד רמת בית שמש ג מחזק את ישראל מנדלסון לקבל תמיכת נאמניו בחב"ד. מנדלסון מתמודד ברשימת הציונות הדתית ומיקומו שני ברשימה.

הרב מנדלסון עם אלישיב גוטמן
הרב מנדלסון עם אלישיב גוטמן

עד הרגע האחרון, כל עוד לא יצאו מצביעים לקלפי ינסו המועמדים לגייס תמיכה מקרובים, רבנים, אנשים משפיעים. חבר מועצת העיר ישראל מנדלסון זכה היום לתגבורת כוח רציני במאבק שלו לזכות בקול חבד, למרות ההכרזה שחבד הולכת עם שלומי אמונים, הוא לא מוותר.

היום הצליח לשכנע את אחד מרבני חבד לצאת בהצהרה תומכת. "במענה לשאל רבים מחברי הקהילה ואוהדיה בעניין הבחירות המקומיות פשוט וברור שעל כל אחד ואחת לצאת ולהצביע ביום הבחירות גפי דעת הרבי להצביע ולהשפיע". עד כאן ברור מאליו.

"באתי בקריאה של חיבה לחזק ולהצביע עבןר הרב ישראל מנדלסון שיח' מועמד מס' 2 ברשימת טב של הציונות הדתית". החותם רבי חיים אליהו גלוכובסקי רב ומו"צ קהילת הקודש חב"ד רמת בית שמש ג.

ומוסיף עוד הרב כי בעניין הבחירות לראשות העיר המלצתי להצביע עבור ראש העיר ד"ר עליזה בלוך שהוכיחה בשנות כהונתה שמנווטת את העיר ברגישות לצרכי הציבור".

ישראל מנדלסון ממונה על פיתוח תעסוקה ומסחר פעל נמרצות למען כל העיר ולא ראה רק את ציבור נאמניו או שולחיו, "אני שליח ציבור של כולם, ותפקידי מחובתי לשרת את כולם".

מסקנה: שום דבר לא סגור ולא אבוד מבחינת אף מתמודד. מול מי שמציע להצביע כך, יש מי שמציע להצביע אחרת. המלצה שלנו: תצביעו לפי הבנת ליבכם הטוב.

נושאים: חבד, בחירות 2024, ישראל מנדלסון, עליזה בלוך.
הרב מנדלסון עם אלישיב גוטמן
הרב מנדלסון עם אלישיב גוטמן
הרב מנדלסון עם אלישיב גוטמן
הרב מנדלסון עם אלישיב גוטמן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: