ראש העיר הותקפה בידי חרדים ונבחרי הציבור שותקים

אפתיה להתקפה פיסית על ראש העיר בסיור עבודה ברמה ב מצד מנהיגי ציבור חרדים וגם רבנים בשכונה

עליזה בלוך
עליזה בלוך

ברמה ב' מתבצעות עבודות שדרוג מטעם העירייה, ראש העיר עליזה בלוך ביקשה לבחון התקדמות העבודות מרוב והגיעה לשכונה לסיור רגלי, מעשה שביום יום אצלה שגרה. שעת לילה, שעת חושך, כדי חלילה לא להתגרות בתושבים חרדים מתרגשים למראה אישה, עשתה דרכה בשקט בלי תופים ובלי חצוצרות.

עליזה בלוך נתקלה בקבוצת חרדים קיצוניים שהתאגדו סביבה, והחלו בקריאת צעקות מולה ונגדה, כאופייני להם. בלוך לא נרתעה והמשיכה אמנם בצעדים חפוזים אבל עדיין נאמנת בקשיחות להתנהל במצבים מעין אלה. מלוויה הרגישו דאגה לביטחונה, והחלו הודפים את התוקפים והצועקים. משטרה לא נכחה במקום.

מי שנזעק לעזרתה היו קבוצת תושבים חרדים אחרת, מתושבי השכונה שלא אהבו את ההתנהגות הברוטלית של שכניהם. התפתח בין הצדדים עימות תוך הדיפות ידיים לפי עדות מהמקום.

היום הייתה ציפייה למשמע הידיעה שחברי מועצה שותפיה ואפילו יריביה היום להתמודדות יצאו לגינוי כלשהו מול הפורעים. אף לא חבר מועצה יצא להגנתה או לחלופין לגינוי על התקיפה של ראש העיר .

ולא רק נציגי הציבור שיכולים הם מחר למצוא עצמם בהתקפות מעין אלו (מקרה התקפה בולט של שלמה ברילנט ע"י טרקטור בשטח עבודה) לא גינו, גם שום אישיות רבנית לא התנצלה על ההתנהגות של תושבים בשכונה.

אגב בשכונה הזו הותקפו אפילו שוטרים, כך שהתקפה על ראש עיר, שבמקרה היא גם אישה, היא אולי דבר די שכיח בגהינום שקרוי רמה ב'.

סוף דבר ראש העיר יצאה מהשכונה בליווי מלוויה לסיור ללא כל פגיעה, בודאי עם מחשבות לגבי העתיד וההתייחסות לטיפול בשכונה.

נושאים: אלימות, חרדים, בית שמש, עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: