מעצר איש החינוך החשוד בביצוע עבירות מין בקטינים הוארך שוב

פעולות החקירה בעניינו של תושב העיר בשנות ה-30 לחייו החשוד בביצוע עבירות מין בקטינים נמשכות זה כ-3 שבועות וביום שישי הוגשה הצהרת תובע לבית המשפט בשעה שאורה הארכת מעצרו במספר ימים נוספים.

עו"ד מור כהן אדרי, ראש צוות חקירות
עו"ד מור כהן אדרי, ראש צוות חקירות

משטרת ישראל השלימה חקירתו של איש חינוך תושב בית שמש החשוד בביצוע עבירות מין בקטינים ועבירות נוספות. בסוף השבוע הוגשה הצהרת תובע ומעצרו הוארך במספר ימים.

חוקרי תחנת המשטרה בבית שמש שבמחוז ירושלים השלימו בימים האחרונים את פעולות החקירה בעניינו של תושב העיר בשנות ה-30 לחייו החשוד בביצוע עבירות מין בקטינים. חשוד זה נעצר בתאריך 16.11 ומעצרו הוארך בבימ"ש לטובת מיצוי החקירה בעניינו ובניסיונות לאתר קורבנות נוספים. ביום שישי האחרון, הוגשה כנגדו הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים, ומעצרו הוארך בחמישה ימים נוספים, עד לתאריך 6.12.22.

מחקירת המשטרה ועדויות שבידי חוקרי תחנת בית שמש עולה כי בין השנים 2015-2012 עסק החשוד, אזרח ישראלי תושב בית שמש שבמועד החשדות שהה במוסקבה, כאיש חינוך בבית ספר שם. במהלך שנים אלו, פגע מינית על פי החשד במספר תלמידיו, בעלי אזרחות ישראלית גם כן. לאחרונה, נפגשו אותם נערים והן במקרה במהלך שיחתם, חשפו זה בפני זה את סודם, רק אז הבינו כי חלקם נפלו קורבן למעשיו של החשוד. אותם קורבנות סיפרו על כך למנהלת המוסד החינוכי במוסקבה ובהמשך לכך הועבר מידע זה לידי חוקרי משטרת ישראל שפתחו כאמור בחקירה מקצועית ומקיפה תוך שנאספו עדויותיהם של הקורבנות.

עוד במסגרת החקירה, חשפו חוקרי תחנת בית שמש מקרה נוסף המיוחס לחשוד בו על פי החשד פגע מינית לאחרונה בקטין מתחת לגיל 16 במספר מועדים. בנוסף, נודע כי ברשותו של החשוד במכשירו הסלולרי, תכנים מיניים בהם קטינים, "פדופיליה", וסרטונים בהם תועדו קטינים ברגעים אינטימיים במבנה קהילתי, "מקווה טהרה", בעיר בית שמש. בנוסף לאלו, איתרו החוקרים שיחות וידאו ("צ'אט") מוקלטות של החשוד עם קטינים השוהים מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

כאמור, לאחר מיצוי פעולות החקירה בעניינו, הוגשה ביום שישי האחרון הצהרת תובע בבית המשפט בירושלים מטעם הפרקליטות ומעצרו הוארך בחמישה ימים לטובת הכנתו והגשתו של כתב האישום.

משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד מעורבים בעבירות פליליות, בדגש לעבירות מין וכלפי קטינים, ותמצה את הדין עם עבריינים המעורבים בכך.

נושאים: משטרה, עבירות מין, חינוך, קטינים, בית שמש
עו"ד מור כהן אדרי, ראש צוות חקירות
עו"ד מור כהן אדרי, ראש צוות חקירות
עו"ד מור כהן אדרי, ראש צוות חקירות
עו"ד מור כהן אדרי, ראש צוות חקירות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: