קבעו מזוזות בלשכת סגן השר הרב משה אבוטבול.

לשכת סגן השר ממוקמת בבית דגן במשרד שהוסיף לעצמו חידוש בתוארו גם פיתוח הכפר. ״הניסיון והיכולות שלו, יביאו תרומה משמעותית לעם ישראל״, אמר שר החקלאות אבי דיכטר;

קובעים מזוזה בלשכה
קובעים מזוזה בלשכה

בטקס חגיגי וצנוע נקבעו אתמול מזוזות בלשכת סגן שר החקלאות ח״כ משה אבוטבול בבניין משרד החקלאות בבית-דגן, טקס אותו כיבד בנוכחותו שר החקלאות מר אבי דיכטר ובמהלכו הכריזו על עבודה משותפות מתוך ראיה רחבה לקידום תחום החקלאות בישראל.

"לפני הטקס", סיפר השר, "קיימתי פגישת עבודה עם סגן השר, החלטנו על עבודה משותפת, יש מספר תחומים מרכזיים שהעברנו לאחריותו, ויחד נפעל להביא תקווה חדשה לתחום חשוב זה שהוא מייסודי אחיזתנו בארץ אבותינו".

סגה״ש אבוטבול אמר בדבריו: "תנועת ש"ס חרטה על דגלה לעשות בכדי להוריד את יוקר המחיה, נושא כאוב שבממשלה היוצאת לא הניחו עליו את הדעת, תקוותי בס״ד לפעול במסגרת המשרד לשחרר חסמים ולהביא להורדת מחירים במוצרי מזון רבים, תוך סיוע וליווי של החקלאים שראויים לכל הערכה והוקרה."

לאחר תום הטקס קיים סגן השר אבוטבול ישיבת עבודה עם צוות לשכתו, ישיבה בה נקבעו סדרי העבודה, וחלוקת האחריות בין התחומים השונים שבאחריות סגן השר.

בטכס נכחו גם עורך חדש/כותב הספר של אבוטבול חנוך ברסלר ומלווה הקבוע בכל משימותיו כראש עיר, כראש לשכה בכנסת ועכשיו בלשכת סגן שר החקלאות גולן שליט.

נושאים: משה אבוטבול, סגן שר החקלאות, בית דגן.
קובעים מזוזה בלשכה
קובעים מזוזה בלשכה
קובעים מזוזה בלשכה
קובעים מזוזה בלשכה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: