השבוע יוכרע גורל שלושת נציגינו בכנסת

מי מהם יישאר? ומי מהם שוב לעסקיו השגרתיים. שיטרית תקודם למקום 26-27, אבוטבול במקום 7-9 וינקילביץ כנראה במקום חמש ברשימת כחול לבן. השאלה אם המפלגה הזו תעבור את אחוז החסימה? יהיה מעניין עד יום חמישי, יום סגירת הרשימות לכנסת.

השרה ינקילביץ, ח"כ שיטרית ואבוטבול.
השרה ינקילביץ, ח"כ שיטרית ואבוטבול.

השבוע ייסגרו הרשימות למפלגות השונות, מה מצבם של שלושת ח"כ מבית שמש, אחת מהם אפילו שרה. ח"כ עומר ינקילביץ- כחול לבן, משה אבוטבול- ש"ס וקט שיטרית ליכוד. מה יהא מיקומם אם בכלל ברשימות מטעם מפלגותיהם?

נתחיל מהסוף, אפשר לומר ששלושת הנציגים מבית שמש גילו חריצות בפעילותם מטעם הכנסת. חברי הכנסת סייר, במתחם החיסונים של "כללית שירותי בריאות" וקופ"ח 'מכבי' בבית שמש ובירכו את הצוות הרפואי במקום. במהלך הסיור קיבלו חיסון והודו לצוות הרפואי על השירות האדיב ועל היחס המסור למטופלים.

שניים, ח"כ שיטרית ואבוטבול היו חברים בוועדות שונות, ינקילביץ פעלה בתפקיד שר מטעם כחול לבן לענייני תפוצות.

מה יקרה איתם ביום חמישי? מי מהם בטוח בכנסת הבאה? ומי מהם מתנדנד ואפילו גורלו לוט בערפל.

ובכן נחיל מהליכוד, כאן הרבה תלוי בשיריון של ראש הממשלה המבקש לשריין לו כמה מועמדים ברשימה. בכל מקרה זה לא יפגע בקידום ח"כ שיטרית שהייתה מדורגת בבחירות הקודמות במקום ה-32. פרישתם של קודמים ברשימה, כמו גלעד ארדן, גדעון סער, זאב אלקין, ציפי חוטובלי, יפעת שאשא ביטון, מיכל שיר, שרן השכל, קידמו אותה כמעט לאמצע העשירייה השלישית, שהייני משבו בסביבות ה-24-25. אלא שכאמור נתניהו כנראה ישבץ לו איזה משוריינים ואז שיטרית תידחק מעט אחורה. מה המקום? נראה כי מכוונים אל המקום ה-26-27. מקום ריאלי מבחינת כל הסקרים. שיטרית בטוחה בכנסת הבאה, אם כי ברור שהכל תלוי בציבור הבוחרים.

השני מבחינת בית שמש מקומו כנראה שוב מובטח הוא ח"כ משה אבוטבול, ראש העיר במשך עשור שלם. אבוטבול שובץ בחירות הקודמות במקום התשיעי, וש"ס הצליחה להשיג את הנדט הזה שהכניס את אבוטבול לכנסת. גם אבוטבול גילה חריצות בכנסת . מה יהיה הפעם? אצל ש"ס לא ברור ולא צפוי דבר, הכל תלוי במועצת חכמי התורה, המתכנסת להחליט ביום שלישי הקרוב. אז תתקבל החלטה, מה גורלו של אבוטבול כמו גורלם של שאר חברי הכנסת. ברשימה ש"ס אוהבים להפתיע ולחדש, כמו שחידשו עם שיבוצו של אבוטבול, כך צפוי כנראה גם בכנסת הקרובה, כאשר אחד או שניים מוותיקי הכנסת מטעם ש"ס 'יקודמו' לתפקידים ציבוריים אחרים, מחוץ לכנסת ואז אבוטבול עשוי להתקדם ולהשתבץ במקום ה-7-8. שוב בהערכה לא גסה בכלל, ןולא מנותקת מהמציאות, ש"ס עשויה לזכות ב-9 מנדטים, אבוטבול יהיה בפנים כח"כ. הציפיה היא לקדמו בתפקוד הכנסת או הממשלה. מה דתכם למשל על תפקיד סגן יו"ר הכנסת למשל?

הח"כ השלישית. היא עומר ינקילביץ. השרה הראשונה מבית שמש. האם תישאר בהיסטוריה ככזו או שאולי בכל זאת תשובץ קדימה ברשימת כחול לבן. קדימה זה לפני תמנו שטה, לפני חילי טרופר, לפני אלון שוסטר. מכיוון שצופים לכחול לבן ארבעה מנדטים עלולה ינקילביץ לאבד מקום בחמישייה הראשונה, היא תהיה על הגבול. ינקלביץ תכרסם ציפורניים במוצאי הבחירות בציפייה לתוצאות האמת.

נושאים: קטי שיטרית, משה אבוטבול, עומר ינקילביץ, כנסת ה-24
השרה ינקילביץ, ח"כ שיטרית ואבוטבול.
השרה ינקילביץ, ח"כ שיטרית ואבוטבול.
השרה ינקילביץ, ח"כ שיטרית ואבוטבול.
השרה ינקילביץ, ח"כ שיטרית ואבוטבול.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: