קבוצת הואטסאפ ההיסטורית 'מהפך' נסגרה

עדות מאכזבת מההחלטה לתמוך בבלוך, מנהל הקבוצה שיגר הודעה: "אנו סוגרים, מכיוון שיש זלזול עמוק כלפי הציבור שלנו, שחשבנו שדווקא אצל עליזה יהיה לנו מעמד ונקבל ייצוג פעיל!!!

במטה החרדי בג
במטה החרדי בג

לפני הבחירות הוקמה בואטסאפ קבוצת חברים בשם חרדים למען עליזה בלוך, כינויה היה תחת הכותרת 'מהפך'. הקבוצה פעלה בעיקר ברמה ג. תפארתה של בלוך הייתה על הקבוצה הזו, בכל מקום נהגה לספר על השותפות הנרקמת עם החרדים והביאה את הדוגמא של הקמת הקבוצה. היו לקבוצה יומרות ותקוות להיות גורם משפיע על הטיפול בצרכי השכונה, ומתוך כך להשתלב בצוות הקרוב לעליזה בלוך.

באותה קבוצה חרדים למען בלוך פעלו כמה וכמה פעילים שתכליתם לסייע בידי עליזה בלוך להגיע לעמדת ראש העיר. ממנה ציפו שיחול שינוי בשכונה ומן הסתם גם ציפו להיות משפיעים ואולי גם קרובים למנעמי השלטון. בין החברים בקבוצה יעקב עמר, יוסי ינקילביץ, אסתי סלומון, אלי פרידמן ועוד רבים.

הקבוצה פעלה עד השבוע עת הוחלט לפרקה. מה ואיך? כותב הפוסט, מנהל הקבוצה בשם אבי מאיר: "שלום לכל חברי הקבוצה הנכבדה! מי שלא הבין או שלא שם לב שכולם התחילו לעזוב מכיוון שיש זלזול עמוק כלפי הציבור שלנו, שחשבנו שדווקא אצל עליזה יהיה לנו מעמד ונקבל ייצוג פעיל!!! אבל כנראה היא לא מבינה מה אנשים עשו בשבילה פה והיא פשוט מזלזלת באופן שיטתי." אבי מאיר החליט כמנהל הקבוצה שסוגרים את הקבוצה הזאת. ומוסיף: "עדכונים יהיו בקבוצות הרלבנטיות. אותו אבי מאיר מבטיח גם כי: "פגישה של כל הפורום תהיה בקרוב. עדכונים יישלחו לפי הצורך". אותו אבי מאיר גם מזכיר את הסיבה לנפילתו של משה אבוטבול. "משה הודה שאחד הגורמים לנפילתו היה מכיוון שלא ספר את הציבור הזה". רמז ברור לעליזה בלוך?

סגירת קבוצות ואטסאפ הוא עניין שבשגרה, קבוצות נפתחות ואחרות נסגרות, אז מה הייחוד כאן? ובכן, העובדה שגורם תומך יוצא בלשון בוטה נגד ראש העיר היא חדשה בפני עצמה. בלוך מואשמת בזלזול באופן שיטתי. דהיינו לא במקרה חד פעמי או באמירה אחת, אלא באופן שיטתי.

הציבור ברמה ג' שהצביע עליזה |(850 קולות היו לה בסה"כ בג') מוגדר חרדי לייט, אותו ציבור שפרש ויצא נגד ג' או נגד בני תורה או נגד ש"ס, מבקשים לנהל אורח חיים שונה מאורח החיים החרדי הטיפוסי. השארתם מחוץ לזירת ההחלטות מבחינתם היא הפקרה, מבחינתם הפסידו מפה (המנהיגות חרדית הטבעית) וגם מפה (עליזה בלוך מנהיגה אלטרנטיבית). תוסיפו לכך שבלוך לא התחשבה לדעתם, ובעיקר לא שאלה דעתם לצירוף החרדים מיהדות התורה, נטעה בהם תחושה שלילית לגבי עתידם. הם מרגשים שיצאו פראיירים.

אחד מחברי הקבוצה הסביר: "אנשים ציפו למשהו ומאוכזבים. חלק למשרות וחלק להיות מעורבים". ומספר עוד כי הוא לא יודע מה עליזה הבטיחה אבל מאמין שנתנה להם הרגשה כזאת לפחות להיות מעורבים. החבר בקבוצה אף מציין שם בקבוצה אליו פניתי לקבל התייחסותו, זה טוען שאין לו מידע בנושא בכלל. חבר אחר במטה בלוך ידע לספר כי לאחרון הובטח תפקיד מתפנה, אלא שלצערו התפקיד נתפס בחזרה על ידי מי שעזב אותו..

ביקשנו משני חברים בקבוצה לנסות להסביר, יעקב עמר ויוסי ינקילביץ, שניים שעשו משהו למען בלוך במערכת הבחירות. שניהם העדיפו למלא פיהם מים.

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, עיר מאוחדת
במטה החרדי בג
במטה החרדי בג
במטה החרדי בג
במטה החרדי בג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
קבוצת הואטסאפ ההיסטורית 'מהפך' נסגרה
אליהונכתבה ביום רביעי, 13 בפברואר 2019, 16:02

זה אות ראשון לנפילתה של בלוך ,בעוד 5 שנים ,פגשה אותי הציעה לי להצטרף להפיכה ,בחרתי לשבת על הגדר ,לעולם לא לרוץ בשביל פוליטקאים.