פגישת הליכוד- בלוך לא הניבה תוצאה

סיעת הליכוד טרחה ובאה לפגישה עם בלוך וגילתה מה היה הוא שיהיה. מה שהיה בפגישה היה 'בינה לבינם'. גורם בגוש הריפוי ידע להוסיף כי לא היה טוב!!

בימים בהם האמינו בה
בימים בהם האמינו בה

רבות דובר על המפגש הצפוי בין סיעת הליכוד לראש העירייה עליזה בלוך במסגרת המאמצים להפשיר את היחסים העכורים בין הצדדים. נקדים ונאמר, כי אין התקדמות.

לא בכדי נבחרה הליכוד כסיעה הראשונה שנפגשת עם בלוך. למנהיג הליכוד, הדמות הדומיננטית מאוד בהובלת הקבוצה, יו"ר הסיעה שלום אדרי, אין אמונה שבלוך תשתנה אבל כדי לבטל כל ביקורת נגדו כביכול שהוא שתוקע את הסיכויים לאחדות, הסכים להיפגש ולשמוע.

הבוקר הופתעה המציאות מעובדה שהליכוד לא פרסם שום הודעה על המפגש. גם בחלוף השעות שבהם התקשורת הייתה מצומצמת בשל תקלת הפייסבוק והואטס-אפ לא דלפה שום הודעה!!!

אז מה היה? כן היה מפגש, כאשר בלוך מגיעה מלווה בראש המטה שלה נתי גבאי ואילו סיעת הליכוד התייצבה כולה כאיש אחד.

כרגיל, בלוך ניסתה להסביר עד כמה היא טרודה ועסוקה בגיבוש תכניות, כולל החלטת ממשלה, ועל ביקורה אצל שרת החינוך לתמוך בהחלטת ממשלה, כמו על הצורך שלה בנוכחות סיעת הליכוד ותמיכתה במהלכיה. הנוכחים הקשיבו וכיבדו את המפגש, אט אט הבינו שהגיעו לעוד מפגש הרצאה ולא שיח נדרש על המשבר וגורמיו.

בליכוד מסרבים לדבר היום על מה שהיה בפגישה, "זה בינינו לבינה". הליכוד לא הוציא כל הודעה כי 'אין צורך'. אגב בהודעה מקדמית למפגש הזה הבטיח שיטרית כי כל הצעה תובא לידיעת חבריו לגוש לדיון ולבירור.

גורם אחר בגוש הריפוי מאשר שאכן הפגישה הזו לא היתה טובה לטעמם של חברי הליכוד.

ומה הלאה? צפויה פגישה עם סיעת הבית היהודי, כלומר עם סגנית ראש העיר רינה הולנדר. חבריה לסיעה, מנדלסון וגוטמן לא יוזמנו לפגישה הזו. הולנדר ביקשה להיפגש עם בלוך ביחידות, ללא מלווים, בכוונה מלאה לתהות על קנקנה וכוונותיה האמיתיות של בלוך לפני הפגישה 'הרשמית' עם צוות הבית היהודי.

נושאים: עליזה בלוך, שלום אדרי, משה שיטרית, קואליציה
בימים בהם האמינו בה
בימים בהם האמינו בה
בימים בהם האמינו בה
בימים בהם האמינו בה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: