גיבוי לשוטרים, מילת גינוי לאלימות אין...

בלוך עושה את המובן מאליו, מעודדת ומגבה את השוטרים. אלה שהשחיתו רכוש ציבורי, קיללו וגידפו יזכו לקבל אכיפה איתנית. נחכה ונראה.

בלוך עם טובול ופרץ
בלוך עם טובול ופרץ

השמש שזרחה הייתה כנראה מספיק טובה כדי להוציא הודעה כמו זו שיצאה היום מלשכת ראש העיר: "ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך למפקד משטרת בית שמש סנ"צ שלומי טובול:"אני מחזקת אתכם במשימת האכיפה בכל חלקי העיר. אני קוראת לכם להמשיך וליישם את מדיניות ממשלת ישראל. רק כך ננצח את הקורונה".

ראש העיר צילמה עצמה בגיבוי חברה לסיעה אלי פרץ, (עם מסכה) ועם מ.ת. טובול. הגדילה היום והעצימה את המנדט המחודש למפקד בית שמש לאכוף את הוראות משרד הבריאות גם במכתב.

מה שהיה צריך להיות ברור מאז פברואר 20, סוף סוף הגיע המסר גם לעליזה בלוך, ליישם את מדיניות ממשלת ישראל, כי רק ככה ננצח.

"תמונת התחלואה בעיר בהתפרצות דרמטית". אחרי עשרות מתים, אחרי מאות חולים מאומתים בכל יום, אחרי אלפי מבודדים בכל שבוע, סוף סוף מבינה בלוך שהתחלואה בעיר בהתפרצות דרמטית. עצוב שרק עכשיו אנחנו שומעים וקוראים את המילים האלה מידיה.

היום היא מבקשת לחזק את שוטרי משטרת ישראל שעמדו אתמול שוב, בפעם המי יודע כמה, מול מאות חוליגנים חרדים שקראו קריאות גנאי, קללות, גידופים. השוטרים מנגד לא בחלו בשום אמצעי לפזר את המפגינים אשר כהרגלם מכלים זעמם ברכוש עירוני מוגבל להגן על עצמו- פחי האשפה.

"אני מבקשת לחדד ולהבהיר כי תושבי העיר, עובדי העירייה, ואנוכי מעניקים גיבוי מוחלט לפעילות השוטרים ומתנדבי משטרת ישראל". והוסיפה: "החלטות ממשלת ישראל והנחיות משרד הבריאות מצילות חיים".

שוטרי ישראל בכל מקום שהם, ובבית שמש בפרט, עושים מלאכה קשה בתנאים קשים במצבים לא פשוטים, אין ספק כלל. חיזוק ועידוד חשובים, ובמיוחד תמיכה וגיבוי במעשיהם.

ובהודעה החשובה הזו אין אפילו מילת גינוי אחת להתנהגות הברוטלית של אותם חרדים, מיעוט, קיצונים, סיקרירים, יהיו אשר יהיו. בהודעה אין אפילו רמצז קל לתכניותיה של בלוך לעתיד לבוא כאשר יבוא היום האביבי שאחרי המגיפה.

מה הלאה? מה אחרי? מה יהיה אחרי שהמשבר הזה יחלוף מהעולם, השוטרים ילכו למשימותיהם הבאות, בלוך ואנחנו נשארים עם מכתימי העיר, עם מעוררי המלחמה, עם רודפי השאון והמולת הקרב. מה בלוך מתכוונת לעשות? מה יכולה לעשות? הבטיחה לכולנו עיר אחרת, אשר ישרור בה השקט והשלווה. עיר אשר בה ידורו אלה לצד אלה חילוניים חרדים, קיצוניים וסיקריקים למיניהם.

אז היא מציעה: "אכיפה איתנית בכוחות משותפים". כלומר המשטרה יחד עם העירייה. קדימה, אפשר להתחיל. האם ביום ראשון יפשטו פקחי העירייה על כל המוסדות הפתוחים באשר הם? האם ביום ראשון יחלו פקחים לתת קנסות לכל מי שלא יעטה מסכה במרחב הציבורי? בינתיים נקווה, הלואי והיו נרתעים מהקורונה כמו שהם אלרגים לכחולי המדים.

נושאים: עליזה בלוך, שלומי טובול, הפגנות, קורונה
בלוך עם טובול ופרץ
בלוך עם טובול ופרץ
בלוך עם טובול ופרץ
בלוך עם טובול ופרץ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
גיבוי לשוטרים, מילת גינוי לאלימות אין...
תושב ותיקנכתבה ביום ראשון, 24 בינואר 2021, 06:28

גינוי ועוד שווה לכריתת ענף התמיכה בה במצד המגזר,פראיירית היא לא אך כן לא ראשת העיר של כולם כמו שהצהירה.התרגלנו לייאוש ולאכזבה ממנה.