עמותת מטב מעניקה גם השנה מענקי לימודים לילדי המטפלות הסיעודיות בבית שמש

בתמונה: - גססא עלמנש מטפלת סיעודית תושבת בית שמש מקבלת את המענק ממירב גוזלן, מנהלת סניף בית שמש בעמותת מטב

גססא עלמנש עם מוסרי המענק
גססא עלמנש עם מוסרי המענק

עמותת מטב העניקה השבוע 200 מענקי לימודים בהיקף של 300,000 שקלים, במסגרת קרן ייחודית שהקימה העמותה המעניקה מענקים ללימודים אקדמיים לילדי המטפלות הסיעודיות המועסקות בה. העמותה העוסקת במתן ופיתוח שירותים לאזרחים ותיקים, ביניהם שירותי סיעוד לעשרות אלפי אזרחים ותיקים הזקוקים לסיוע סיעודי בביתם, מעסיקה כ-20 אלף מטפלות סיעודיות המעניקות טיפול אישי ביתי וסיוע לקשישים בכל הארץ.

"המטפלות הסיעודיות הן אלה הפוגשות את הקשישים מדי יום ודואגות לשלומם ולרווחתם. הן נותנות שירות חשוב כל כך, ומהוות את מקור הגאווה שלנו" מוסר ליאור שטרסברג מנכ"ל עמותת מטב. "השליחות שלנו הינה לדאוג לכך שאזרחים ותיקים שבוחרים להתגורר בביתם יחיו חיים איכותיים ומלאי כבוד, והמטפלות הן אלה שמממשות את החזון הזה לכדי מציאות. ההחלטה שלנו לסייע להם במימון הלימודים לילדיהן היא הזדמנות עבורנו להגיד להן תודה עבור עבודתן הנפלאה."

לצד קרן המענקים ללימודים, מפעילה העמותה גם קרן לסיוע כלכלי למטפלות, קרן סיוע במקרה של חולי וצורך בעזרה דחופה, סדנאות לתכנון כלכלי משפחתי ועוד.

"מעבר להדרכות המקצועיות שאנחנו מעניקים למטפלות שעובדות בעמותה אשר נועדו לתת להן כלים מקצועיים שיסייעו להן בעבודתן עם הקשישים, אנחנו שמים דגש גם על התמיכה האישית." מוסיף שטרסברג. "כולנו מבינים את החשיבות הרבה שיש ללימודים ולרכישת השכלה גבוהה ולכן, בחרנו להקים קרן מענקים ולסייע לסטודנטים, ילדי המטפלות, לרכוש השכלה גבוהה. אנחנו שואפים לתת למטפלים ולמטפלות שעובדים במטב את התנאים הטובים ביותר בתחום הסיעוד והסיוע הזה הוא רק אחד מהדברים הייחודיים שאנו עושים לשם כך".

נושאים: מטב, בית שמש, קהילה
גססא עלמנש עם מוסרי המענק
גססא עלמנש עם מוסרי המענק
גססא עלמנש עם מוסרי המענק
גססא עלמנש עם מוסרי המענק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: