עיריית בית שמש נערכת לקראת הסדרת תפילות הימים הנוראים במרחב הציבורי

עיריית בית שמש פנתה לציבור הגבאים וביקשה ליצור שיתוף פעולה בין העירייה לכלל הגבאים וזאת כדי לאפשר קיום תפילות הימים הנוראים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

כנס גבאים לקראת הימים הנוראים
כנס גבאים לקראת הימים הנוראים

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך וסגן ומ"מ רה"ע משה שטרית קיימו פגישה עם גבאי בתי הכנסת לצורך הערכות לקראת תפילות הימים הנוראים. גם ח"מ צבי ווליצקי ומנכ"ל העירייה איתמר ברטוב נכחו בפגישה. ממוני המועצה הדתית הרב אלדד גדסי הרב יואב כהן, והרב חייוב מנהל המחלקה לתרבות תורנית ברכו את גבאי בתי הכנסת ובאמצעותם את הקהילות השונות בעיר.

עיריית בית שמש פנתה לציבור הגבאים וביקשה ליצור שיתוף פעולה בין העירייה לכלל הגבאים וזאת כדי לאפשר קיום תפילות הימים הנוראים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. חלק מגבאי בתי הכנסת הגיעו לבניין העירייה והחלק האחר עלו באמצעות הזום וזאת בשל מגבלות ההתכנסות.

ממונה הקורונה העירוני צחי אלימלך ואיש הקשר מול בתי הכנסת יוסי גמליאל יסיירו בין כל בתי הכנסת לאמוד מקרוב את הצרכים. העירייה תספק צלונים לקיום מנינים במרחב הפתוח. תאפשר שימוש במגרשי ספורט, כיתות לימוד וכל מרחב שידרש לקיום התפילה. העירייה תסייע בפיזור מאוזן בין בתי הכנסת של תשמישי קדושה ובכלל זה ספרי תורה , שופרות, מחזורי תפילה.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך :"בעוד ליל הסדר שבו היינו בסגר הוא חג משפחתי הימים הנוראים הם חגים קהילתיים. תפילות מרובות משתתפים גם של מי שאינו רגיל לפקוד את בתי הכנסת כל השנה. בבית שמש היהדות מחבקת ומקרבת. כל מי שרוצה להתפלל ימצא את מקומו. זו משימתנו ונעמוד בה. עיריית בית שמש מינתה פרויקטורים למשימת חגי תשרי וזאת כדי שלמרות המגבלות לא נחוש בשינוי. יש בקרב תושבי העיר אחריות וערבות. נחזק אותה ונתחזק בזכותה"

מ"מ סגן רה"ע משה שטרית :"אתם גבאי בתי הכנסת מנהגי הקהילות. אין לי ספק שבזכות הדאגה שלכם לציבור והרצון לקיים מינייני תפילה בהתאם להנחיות העיר בית שמש תצליח לשמר את הירידה במספר חולי קורונה בעיר. כולנו מוקירים ומעריכים את הפעילות ההתנדבותית שלכם כגבאים. כל המערכת העירונית מגוייסת לקיום תפילות חגי תשרי באופן שיאפשר לכל תושב להתפלל"

נושאים: קורונה, ימים נוראים, עיריית בית שמש
כנס גבאים לקראת הימים הנוראים
כנס גבאים לקראת הימים הנוראים
כנס גבאים לקראת הימים הנוראים
כנס גבאים לקראת הימים הנוראים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עיריית בית שמש נערכת לקראת הסדרת תפילות הימים הנוראים במרחב הציבורי
יאירנכתבה ביום שני, 31 באוגוסט 2020, 03:45

גבאי הותיקה בלבד, אין בתי כנסת בשכונות החדשות.