עימות גלוי וחריף בין הליכוד לעליזה בלוך

עליזה בלוך בעימות מול אדרי במליאת אוגוסט, מסביב להעברת יתרות מהפיס למימון תכנון הספורטק העירוני וגם לתכנון מתחם הרצל במסלול רשויות. הולנדר מסיבותיה תומכת בעמדת הליכוד.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
משתפים פעולה נגד בלוך
משתפים פעולה נגד בלוך

הליכוד בעימות מול ראש העיר. לא היה צריך לחכות להודעה שהופצה השבוע כדי להבין שהליכוד ועליזה בלוך צ'ילבות, יושבים ביחד מסביב לאותו שולחן אבל כבר חושבים הלאה על בחירות 2023.

פרוטוקול המליאה האחרון מסוף אוגוסט משקף תמונת מצב לא סימפטית בכלל מצד עליזה בלוך. מול הצעתה יש הצעה של שלום אדרי יו"ר סיעת הליכוד. למרות שבישיבת ההנהלה מסכמים על נוסח החלטה, בישיבת המליאה עולה הצעה מקבילה מצד אדרי. התוצאה ברורה, עליזה בלוך ברוב. הצעתה עוברת. אך אוי לניצחון הזה, על כך נאמר עוד ניצחון כזה ואבדנו.

בלוך מבקשת אישור המליאה לתכנון מתחם הרצל במסלול רשויות. עלות התכנון שימומן בידי המדינה בין 5-8 מיליון שח. אדרי מגיש הצעה שכנגד. להמתין, הזמן לא לוחץ והוא לטובתנו- מבקש לקיים דיון רציני בנושא ואז לגבש החלטה. "הריצה המהירה תהיה אסון לעיר" מזהיר אדרי. סופו של דיון יש הצבעה, 5 נגד (הליכוד בגיבוי הולנדר), 12 בעד, כל השאר תמכו בהצעת עליזה בלוך.

בהמשך, הדיון נוגע ליתרות מפעל הפיס להקמת הספורטק העירוני. בלוך ביקשה לאשר 6 מיליון לתכנון הספורטק כפי שסוכם בהנהלה. אדרי ביקש לחלק את יתרות הפיס 4 מיליון להמשך התכנון וארבעה לחלוקה בין חברי המועצה לפרויקטים אחרים.

שימו לב לדיון המתנהל בין השניים בלוך מחד ואדרי מנגד:

ראש העיר- אני מעלה לאישור את סעיף 9 (כנ"ל)

שלום אדרי- אני מבקש להעלות את ההצעה שלי מול ההצעה שלך.

ראש העיר- אבל אישרנו בהנהלה.

שלום אדרי- מותר לי, הצעה שלך מול הצעה שלי. אם מגיע לנו כסף שיצביעו נגד הכסף.

ראש העיר- אני מעלה את סעיף 9 כפי שהעלנו בהנהלה.

שלום אדרי- ההצעה שלי 4 מיליון למינהל ו-4 מיליון שישבו פה כל החברים ונחלק לפי ההסכמים. ההצעה שלך היא 6 מול 2.

הצבעה: בעד 9

החלטה מליאת מועצת העיר מאשרת העברת 6 מיליון מיתרות תקציב פיס לטובת הספורטק העירוני.

סיכום: עימות חזיתי ברור. ראש העיר מעלה הצעות שעוברות, הליכוד והולנדר נותרים מאחור.

עימות ברור מזה לא יכול להיות. לאן יוביל? האם אנחנו בדרך שוב לפיצוץ קואליציוני נוסף? האם בלוך תשלח את הליכוד והולנדר לאופוזיציה?

ואם היה עוד קש להעמיס על גב הגמל, קראו את הודעת הליכוד שפורסמה בעקבות ריאיון שהעניקה בלוך בתקשורת בערב החג. הליכוד מבהיר בדבריו את הפער הגדול הקיים בין הצדדים.

הנה הודעת הליכוד: "חוסר ההלימה בין תשובת רה"ע לבין המציאות מצוי פער גדול. אציין כעובדה, שבמהלך הקדנציה התקיימו בינינו לא מעט פגישות, הרבה סיכומים והבטחות לשיתופי פעולה כראוי לשותפים בכירים בקואליציה. לצערי כל אלו לא התקיימו מצידה של רה"ע. הסיכומים נותרו באוויר. רה"ע מתנהלת לבד, לכאורה ורק לכאורה היא מדבררת ומדברת שותפות, בפועל זה לא קורה!

מצער אותי שתושבי העיר הוותיקה בפרט משלמים את המחיר. אם באופן מעשי הייתה מתקיימת שותפות אמת אזי יכולנו לקבל ולעשות הרבה יותר בתחומים עליהם אנחנו ממונים.

סיעת הליכוד, נמצאת בקשר שוטף עם התושבים בשכונות הותיקות ובכלל. אנו משתדלים לעשות ככל שניתן למען התושבים, כך היה וכך יהיה גם בעתיד. בימי סליחות ובפתחה של שנה חדשה הבאה עלינו לטובה, צריך להגיד את האמת, ללא משוא פנים או פילטרים. מציע לכולנו לנהוג באחריות ולעמוד אחר הבטחות בפועל ולא פרסומי סרק, כי תושבי העיר מבינים את ההבדל וחשוב שאף אחד לא יטעה.".

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, הליכוד, הקואליציה, רינה הולנדר
משתפים פעולה נגד בלוך
משתפים פעולה נגד בלוך
משתפים פעולה נגד בלוך
משתפים פעולה נגד בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עימות גלוי וחריף בין הליכוד לעליזה בלוך
שני
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 30 בספטמבר 2022, 07:37

זה כבר ברור. בלוך איבדה את האמון אצל רבים ממצביעיה ב2018 ויודעת שרק באמצעות אייכלר וחבריו החרדים יש לה סיכוי להיבחר שוב