עזרת אחים הצטייד במשלוח נוסף של מחוללי חמצן חדשים

ראש העיר הגב' בלוך וסגנה הרב ארנרייך סיירו באולם הציוד הרפואי של 'עזרת אחים', והודו למתנדבי הארגון המצילים חיי אדם

האורחים עם קאפ
האורחים עם קאפ

בעקבות הביקוש האדיר למחוללי החמצן של 'עזרת אחים' במהלך גל ההדבקה השני של נגיף הקורונה, שהגיע לשיאו בתקופת החגים, וכעת נמצא בדעיכה מואצת בסייעתא דשמיא, יצא ארגון החסד של בית שמש לפרויקט רכישה נוסף של 'מחוללי חמצן', והשבוע נחתו בעזרת ה' המכשירים החדשים בארץ, והובאו אחר כבוד לאולם הציוד של 'עזרת אחים', בתקווה שלא יהיה צורך לעשות בהם שימוש.
"במשלוח הקודם קיבלנו 48 מחוללי חמצן", אומרים ב'עזרת אחים', "הרב אברהם קאפ ביקש כבר אז לקנות כמות גדולה יותר, אבל נאמר לנו שיש רשימת המתנה ארוכה כי בכל העולם גדל משמעותית הביקוש למחוללי חמצן, ולכן נאלצנו להסתפק עד כה ב-48 מכשירים חדשים, ועוד כמה ישנים שהיו לנו ושהצלחנו 'לגרד' מפה ומשם.
"אבל גם לאחר שהלחץ ירד וההדבקה נעצרה ב"ה, אנחנו לא חוזרים לשגרה ולא נחים על זרי הדפנה, מוסיפים בארגון, "זה בדיוק הזמן שבו אנחנו נערכים לאפשרות של גל הדבקה נוסף חלילה וחס, ומתארגנים עם הציוד הנדרש, בתקווה שלא נצרך להשתמש בו אף פעם".
ראש העיר הגב' בלוך, וסגן ראש העיר הרב ישעיהו ארנרייך ששמעו על המשלוח החדש של מחוללי החמצן שהגיעו לבית שמש, הגיעו לבקר באולם הציוד של 'עזרת אחים', וחזו מקרוב במחוללי החמצן שהגיעו שעות אחדות קודם לכן.
"תושבי בית שמש ועיריית בית שמש חבים הכרת הטוב עמוקה לארגון 'עזרת אחים', למנהליו ולמתנדבים הרבים", אמרה ראש העיר. "בזכותכם נמנעו אסונות רבים בעיר", הוסיף הרב ארנרייך והשלים את דברי ראש העיר, "מעשי החסד שלכם מהווים מטריית הגנה רוחנית, וכעת גם רפואית, שמגוננת על תושבי בית שמש, על כל שכונותיה וחלקיה".

נושאים: עזרת אחים, בית שמש, עליזה בלוך, ישעיהו אענרייך
האורחים עם קאפ
האורחים עם קאפ
האורחים עם קאפ
האורחים עם קאפ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: