עוד מסמכים בעייתים ביותר הגיעו לידי עו"ד דל

ככל שמתקרב המועד הקובע, גדל הסיכוי לעתירה לבית המשפט לעכב הליכי הבחירות. ביומיים האחרונים הגיעו למשרדו של עו"ד דל חומרים נוספים המבססים את הטענות הקשות נגד הליך קביעת מועמדי הפורום הבוחר

עו"ד אשר דל
עו"ד אשר דל

האם אנחנו הולכים לבחירות לא כשרות. מה שברור כבר עתה צל כבד מעיב על הליך הבחירה למשרת הרב המקומי בעיר בית שמש. החומר הזורם ללשכת עוה"ד אשר דל מתל אביב, הוא חומר הרבה יותר קשה מאשר פורסם והיה ידוע בקרב הציבור עד כה. שכן עד כה טפטפו את התצהירים וכל הנלווה עליהם חתמו הנבחרים לפורום הבוחר. במשרד לשירותי דתות מתרכז כל החומר על הבחירות, על המועמדים, ועל כל ההיערכות לקראתם. נזכיר כי הליכי ההיערכות החלו כמעט לפני שנתיים, כאשר השר לשירותי דת שיגר בחודש נובמבר 2015 הודעה לראש העיר להקים ועדת בחירות.

החומר, שחלקו היה חסוי במגרות ואולי לא היה מתגלה לעולם אם עו"ד אשר דל לא היה פונה. עקב בקשותיו הנחרצות והתעקשותו של עו"ד דל, החל החומר לצוף החוצה. אז החל החומר לזרום, אמנם בזרימה איטית, טיפין טיפין, אך ככל שעובר הזמן מבינים גם במשרד כמה היה חשוב להתעקש ולקבל את כל החומר, כאשר ההדגשה היא על כל החומר. " אנחנו נדע כבר מחר, ולכל המאוחר תוך יומיים נחליט על המשך הדרך. מה שברור ככל שהחומר מגיע אלינו אנחנו מבינים את עומק הבעייתיות שיש בו והוא מעיד על מצב מאוד לקוי".

"פנינו למשרד הדתות, לצערי טפטפו לנו מסמכים במקום לתת לנו את כל מה שביקשנו. באחרונה קיבלנו מסמכים מאוד משמעותיים, ואנחנו מבינים שיש בעיות כפי אשר חששנו. קיבלנו כמות ניכרת של מסמכים, מהחומר בכללותו עולים דברים מאוד קשים, מתברר שמידע שנמסר על ידי חברי הפורום הבוחר שמונו בידי השר הוא מידע לא נכון. מחר יתכנס צוות במשרדי, וביחד נצטרך לקבל החלטה" למשרדו של עו"ד דל יש מוניטין בתביעות מסוג זה. אחת התביעות האחרונות הצליח המשרד להקפיא את הבחירות למשרת הרב בעיר לוד.

הדרישה לעכב הליך הבחירות לבחירות בעיר בית שמש מעוררת גל רעש ואט אט נחשפים הקשיים. אומר עו"ד דל הערב לאור ניוז: " גילינו בעייתיות קשה מאוד, יש כאן אסיפה בוחרת שצריכה לבחור רב לשנים ארוכות, מדובר על בחירות ולא על מינוי, אנחנו מכבדים את הרצון לבחור רבנים, וחשוב שיהיו רבנים, אבל לא בדרך בה הולכים. רב צריך שייבחר במנהל תקין".

נושאים: בחירות לרב בבית שמש, המשרד לשירותי דת, עוד אשר דל
עו"ד אשר דל
עו"ד אשר דל
עו"ד אשר דל
עו"ד אשר דל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עוד מסמכים בעייתים ביותר הגיעו לידי עו"ד דל
חינכתבה ביום חמישי, 27 ביולי 2017, 19:09

לדוגמא.יעקב אבוטבול מרמה ג. הוא נציג בית כנסת, אבל הוא תלוי בראש העיר שיתן לו הקצאה. ועוד וכי זה בית כנסת מרכזי? ממש שולי! אני מחזק את ידך עו"ד אשר דל שמגלה לעין השמש את השקר הענק! וכן פורסם ברשת שבנו של הרב שלום כהן אוסף כסף בפנמה ומי תיווך?הרב ינון רביב. נו זה מצדיק חקירה הרי זה שוחד שהרב רביב נותן לכאורה. רבותי זה מינוי לכל החיים. מצדיק אלף בירורים.

עוד מסמכים בעייתים ביותר הגיעו לידי עו"ד דל
איש צדקנכתבה ביום שלישי, 25 ביולי 2017, 18:38

מה לגבי זה שאחד המועמדים נכשל בבחינת הדיינות שלו ושבוע אח"כ עבר את הבחינה אצל מישהו שיושב בכלא על שוחד?