עו"ד ישראל ענדען מבית שמש קיבל מינוי לכהן כחבר במועצת יד ושם

המינוי בתוקף לארבע שנים. חבר במועצה להזדמנות עשייה חשובה בהנצחת השואה לדור הצעיר. ח"כ אבוטבול וראש העיר ראשוני המברכים

ישראל ענדען
ישראל ענדען

תושב בית שמש, איש חסד ועו"ד, ישראל ענדען מרח נהר הירדן קיבל השבוע מכתב לא שיגרתי משרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, מדובר בהודעת מינוי לכהן חבר מועצת יד ושם. המינוי הוא לארבע שנים וכל זה בתנאי אחד לאחר אישורה של הוועדה לבדיקת מינויים בהתאם לחוק החברות הממשלתיות".

למי שאין ספק כלל שמר ישראל ענדען ימונה לתפקיד החשוב הוא ח"כ משה אבוטבול שכבר הוציא הודעת ברכה.

"בחירתך המוצלחת לתפקיד חשוב זה הינה מוצדקת ומתבקשת. הנך ראוי לכך בעיקר לאור פועלך רב השנים לסייע ולעזור למען הציבור ובפרט למשפחות מוחלשות להם סייעת פעמים אף ללא תשלום כלל ומכל הלב."

והוסיף" "הנני לאחל לכבודו הצלחה רבה וסייעתא דשמיא בעשייתך הברוכה למען עם ישראל וחפץ ה' בידך יצלח. בטוחני שתשכיל בתפקידך זה להנגיש את המידע החשוב וההיסטוריה הענקית האצורה במפעל ההנצחה יד ושם גם לציבור התורני והחרדי בצורה מותאמת ברוח גדולי ישראל ועל פי השקפתם הטהורה על שאלות "השואה האיומה" שכילתה למעלה מ-6 מי ליון יהודים מבני עמינו ובהם קהילות קודש רבות ישיבות ובתי מדרשות, אדמו"רים רבנים ויהודים יקרים הי"ד."

המועצה הציבורית הוא אחד המוסדות הפועלים במסגרת יד ושם, לידו הנהלת יד ושם, ומתחתיהם הועד המנהל. כאמור לראשונה מבית שמש, מתנה תושב העיר למועצה החשובה.

ראש העיר עליזה בלוך הוסיפה ברכה משלה: " אני מבקשת לברך את ישראל בעקבות המינוי החשוב. זהו לא סתם מינוי. מדובר בשליחות חשובה לעיצוב הזיכרון הלאומי וחינוך הדור הצעיר, ועיצוב יחסו לאירוע הדרמטי ביותר בדברי ימי עמנו, זיכרון טראומטי אותו נישא עד סוף כל הדורות. אין לי ספק כי ישראל יביא את קולו המיוחד ובעיקר את הקול המחבר את עולם השואה והתקומה לכל הקהילות בישראל.".

נושאים: יד ושם, בית שמש, עוד ישראל עדנען, משה אבוטבול, עליזה בלוך
ישראל ענדען
ישראל ענדען
ישראל ענדען
ישראל ענדען
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: