סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול, השתתף הבוקר בדיון על שימור מפעלים ועסקים סמוכי גדר

סגן השר בוועדה: המפעלים הם מנוע צמיחה ועוגן לתושבים שגרים בישובים, אסור לנו שגם את העוגן הזה נקח מהם.".

סגן השר אבוטבול
סגן השר אבוטבול

"סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול הבוקר בוועדה המיוחדת לחיזוק ופיתוח הנגב והגליל, חייבים לשמור את המפעלים שבגבול, הם עוגן הצמיחה הכלכלית שלנו שמשמשים גם חומת מגן אנושית וכלכלית למדינה"

סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול, השתתף הבוקר בדיון על שימור מפעלים ועסקים סמוכי גדר, בוועדה המיוחדת לפיתוח וחיזוק ופיתוח הנגב והגליל, והודה ליו"ר הוועדה ח"כ מיכאל ביטון על הדיון החשוב. סגן השר אמר בוועדה: "צריכים לדעת שאותם מפעלים שסמוכי גדר בצפון ובדרום, הם מנוע צמיחה ועוגן לתושבים שגרים באותם ישובים, אסור לנו שגם את העוגן הזה נקח מהם. במידה וחלילה זה יקרה, מהר מאוד נראה את העזיבה גם מהישובים שהם חומת מגן אנושית וכלכלית למדינה. שהרבה מהמפעלים שם קשורים לענף החקלאות כמפעלי מזון.

"אני מבקש ממשרדי האוצר והכלכלה, תכניסו את יד לכיס, על מנת לתת כדאיות למפעלים שנשארו שם. שכל אחד מהם מחזיק מאות עובדים. ולעצור את העזיבה שלא יגיעו חלילה כמפוטרים ללשכת תעסוקה גם זה יעלה למדינה הון רב.

"לצערי בחדר סמוך לכאן, יושבים ודנים בוועדות על קיצוץ תקציבי במשרד החקלאות, איך נוכל לתחזק את אותם מפעלים סמוכי הגדר ? את אותם בעלי הלולים החוטפים טילים בעת איסוף הביצים, כדי שיהיו לנו במדפים "ביצה לקערת ליל הסדר בפסח" וכעת לא מחזקים את המפעלים ומדברים על קיצוץ."

מעט זמן יחסית לקח לו למשה אבוטבול לחזור לחליפת סגן השר להפשיל שרווחים ולעבוד למען מדינת ישראל.

נושאים: משה אבוטבול, כנסת, חקלאות, וועדת הכנסת
סגן השר אבוטבול
סגן השר אבוטבול
סגן השר אבוטבול
סגן השר אבוטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: