נציגת בית שמש במצעד ההזדהות בארה"ב רינה הולנדר

הזדהות עם ישראל גם בניכר. המשנה לראש העיר רינה הולנדר במשלחת נציגות השלטון המקומי במצעד ההזדהות בני יורק, ארה"ב.

הולנדר עם המשלחת
הולנדר עם המשלחת

תוכנית המובילים בשלטון המקומי של ארגון קולות, הזמינה בכירים ובכירות ברשויות המקומיות להתמודד עם האתגרים המרכזיים של מובילי השלטון המקומי באמצעות לימוד בית מדרשי קבוצתי השואב השראה ממקורות היהדות והציונות, כמו גם מתרבויות לא-יהודיות, וכן באמצעות מפגשים עם קהילות ומיזמים במסגרת סיור לימודי בארצות הברית. התוכנית מיועדת לכחמישה-עשר ראשי וראשות רשויות מקומיות מכל הארץ, סגנים וסגניות בשכר ברשויות גדולות, מנכ”לי רשויות מקומיות ובעלי תפקידי רוחב בכירים ומשמעותיים בשלטון המקומי. מי שנענתה להירשם לתוכנית הזו היא סגנית ראש העיר בעבר והיום המשנה לראש העיר עו"ד רינה הולנדר. ההרשמה וההשתתפות החלו בתכנית עוד בקדנציה קודמת, והמשכיותה בקדנציה השניה במסגרת תפקידה כמשנה לראש העיר.

בימים האחרונים שהתה רינה הולנדר בארה"ב במסגרת משלחת מטעם התוכנית, משלחת שהשתתפה במצעד ההזדהות השנתי בעיר ניו יורק. על פי מארגני המצעד, זה הכינוס הגדול ביותר בעולם בתמיכה בישראל.

נציגויות של צועדים מגיעים מאזור ניו יורק כמו גם מחלקים אחרים ארה"ב, בתי ספר יהודים בתי כנסת, בני נוער, בין הצועדים ניתן למצוא גם פוליטיקאים בולטים. נקודת מפגש בולטת בהזדהות עם ישראל. השנה הוקדש המצעד להזדהות עם משפחות החטופים, והחטופים והמשפחות השכולות בישראל.

הולנדר חזרה מהאירוע עמוסת חוויות אישיות והתרוממות רוח, ובעיקר מלאת גאווה לאומית. הולנדר חזרה מיד לאירועים, אחד מהם מפגש עם מספר בספריה העירונית עם טל דנינו ועל גיבור ישראל עמנואל מורנו. אגב אם שאלתם, רינה הולנדר מימנה מכיסה את כל עלות הטיסה והשהייה בארה"ב, למרות שהתכנית היא תכנית של מרכז השלטון המקומי והמשתתפים בה כולם פעילים במסגרת השלטון המקומי.

נושאים: בית שמש, ארהב, רינה הלנדר, מצעד הזדהות, מדינת ישראל
הולנדר עם המשלחת
הולנדר עם המשלחת
הולנדר עם המשלחת
הולנדר עם המשלחת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: