מירה מינס כהן נתמנתה למנכלית ויצ"ו העולמית

תקוותה הגדולה של עליזה בלוך שנפרדה מהעירייה בטרם זמנה, נתמנתה לתפקיד רב חשיבות כמנכלית ארגון ויצו

מירה ביום הזיכרון
מירה ביום הזיכרון

מירה מינס כהן ששימשה בתפקיד מנכ"לית העירייה וסיימה תפקידה לפני כארבעה חודשים הוכרזה ע"י ויצו העולמית כמנכ"לית הארגון. מינס החליפה את קודמה בתפקיד יגאל דקל.

מינס תקווה גדולה של עליזה בלוך להוביל בעיר שינוי, החליטה לסיים התקשרותה עם עיריית בית שמש בטרם עת.

כך היא מחליפה את השלטון המוניציפאלי באתגר אחר, לא פשוט ואולי אפילו מורכב יותר. לקדם את מעמד האישה בישראל, פיתוח מנהיגות ומודעות אישית וחברתית למען שוויון נשים בחברה. להעניק לפעוטות, ילדים, בני נוער וקשישים שוויון הזדמנויות למען צימצום פערים בחברה הישראלית. להתאים את הצרכים המשותפים בין נשים יהודיות בתפוצות ובין נשים בישראל למען המשכיות העם היהודי וקליטת עליה.

מינס החליטה כאמור לפרוש בטרם עת מתפקידה כמנכלית העירייה. בהודעת הפרישה שלה כתבה: החלטת הפרישה בטרם עת היתה החלטה לא פשוטה. החלטה זו הייתה מהקשות שקיבלתי בחיי המקצועיים" כתבה.

"אחר תקופה אינטנסיבית ומאוד משמעותית עבורי, תקופה מרובת עשייה ואתגרים מקצועיים רבים, ביקשתי לפני מספר שבועות מראש העיר, גב' עליזה בלוך, לסיים את תפקידי כמנכ״לית העירייה.

חלקנו יחד תקופה בה חרטנו על דגלינו כעובדי עיריית בית שמש ערכים - מצויינות הארגון, אחריות מא׳ עד ת׳, יוזמה יום יומית ומשמעות, ושילוב כוחות והכל עם הפנים לתושב." כתבה מינס בהודעת הפרישה שלה.

בחדרים הסגורים דיברה על רצונה לחזור לחיי משפחתה, מן הסתם בתפקיד החדש כמנכלית ארגון ויצו העולמית יהיה לה יותר זמן.

מינס נכנסה לתפקידה החדש כמנכלית הארגון כבר בחודש אפריל, תקופה קשה לארגון בשל נגיף הקורונה. במסגרת תפקידיה יהיה לדאוג לאוכלוסיות מוחלשות, המטופלות במפעלי רווחה, להתמודד עם הצרכים של מעונות היום, דאגה לרווחתם הכלכלית ולייצוב תפעולי של המעונות. כמו דאגה לנשים מוכות במעונות יום, ילדים, נערות ומשפחות בסיכון. אם תרצו למירה עשוי להיות קשר עם בית שמש ולא נתפלא אם נמצא אותה יושבת מול עליזה בלוך ורינה הולנדר הפעם בכובעה החדש.

בהצלחה גדולה ובקנאה לדעת שבית שמש נרשמה ברזומה של המנכלית היוצאת.

נושאים: ויוצ, ו העולמית, בית שמש, מירה מינס כהן, עליזה בלוך
מירה ביום הזיכרון
מירה ביום הזיכרון
מירה ביום הזיכרון
מירה ביום הזיכרון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: