נחתם הסכם שת"פ גרינברג הבית שלנו

שלל תפקידים שברור לא את כולם תמלא הולנדר בעצמה והיא תידרש לגייס כוחות נוספים לסייע בידה. בעיקרון נשארת בכלל תפקידיה אלא שהפעם ללא שכר.

מעמד החתימה
מעמד החתימה

כפי שדיווחנו לראשונה אתמול, נחתם הסכם שיתוף פעולה בין הבית שלנו בראשונת רינה הולנדר לבין שמואל גרינברג ראש העיר החדש של בית שמש. ראש העיר שמואל גרינברג: "אני מכיר את רינה שנים רבות, מדובר באשת ציבור נאמנה, חרוצה ומסורה. אנחנו יוצאים לדרך משותפת לטובת הציבור הדתי לאומי ברמת בית שמש ובעיר בית שמש בכלל ולטובת כלל תושבי העיר. אני מאמין ומשוכנע שנעשה יחד דברים גדולים למען העיר".

אתמול דיווחנו כי בשלו התנאים והוחלפו טיוטות בין הצדדים, לעת ערב סוכמו כל התנאים, והשניים התיישבו לחתום על ההסכם.

בהסכם רינה הולנדר תמונה למשנה לראש העיר, ותקבל שליטה אבסולוטית על ענייני המחנה הדתי הלאומי בעיר. ניצחון אישי להולנדר שהתמודדה מול מחנה הציונות הדתית בראשות נתי גבאי. אשר יישאר ככל הנראה באופוזיציה. הולנדר תישאר בתפקידיה ותקבל תוספת משמעותית, הפעם נציין הכל בהתנדבות מלאה, ללא שכר!!! מה שיחיייב אותה לגייס פעילים מתוך הרשימה או מחוצה לה לטובת איוש התפקידים הרבים.

מה תקבל הולנדר? היא תישאר ממונה על מעמד האישה, האישה היחידה בקואליציה, ממונה על הספריות, היא תקבל את תיק חמד ( תפקיד חשוב מאוד) תקבל את תיק מורשת ישראל ותרבות לציבור הדתי לאומי, תיק חוסן קהילתי, חברות בוועדות ותאגידי העירייה (מי שמש, מתנסים, מועצה דתית.

הולנדר לא תתנתק לגמרי מאחריותה לרווחה בקדנציה היוצאת, הא מקבלת אחריות על מרכז למשפחות קשות, מרכז להב"ה, תחום צעירים, וגם חברה בוועדה חדש מול ישן (יהיה מעניין לעקוב אחר תפקוד הוועדה הזו המגלגלת עשרות מיליונים בשנה)

נושאים: הבית שלנו, הציונות הדתית, הולנדר, גרינברג, בית שמש
מעמד החתימה
מעמד החתימה
מעמד החתימה
מעמד החתימה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: