נחתם הסכם ערים תאומות בין בית שמש לג'רזי סיטי

ראש העיר ג'רזי סיטי סטיבן פולופ: "אנו מצפים לבנות מערכת יחסים משמעותית וארוכת טווח עם בית שמש שתקים יותר שותפויות מסחריות, תעבוד עם תאגידים שיכולים להשקיע בשני צדי האוקיינוס, ותוודא שתהיה לנו הזדמנות לצמוח ביחד

בלוך בטכס
בלוך בטכס

הסכם ערים תאומות בין ג'רזי סיטי לבית שמש, כפי שדיווחנו כאן. אתמול נערך טקס בנוכחות ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך, ראש העיר ג'רזי סיטי סטיבן פולופ, קונסול דיפלומטיה ציבורית בקונסוליה הישראלית בניו יורק יובל דוניו, יו"ר ועדת ניו ג'רזי-ישראל אנדרו גרוס, ראש הסגל במשרד מזכירות המדינה ג'יי בון ומכובדים נוספים.

ההסכם משקף בין היתר את החיבור בין התעשיות בכל עיר, פעילות ההגירה והקליטה, תכנון עירוני והתחדשות עירונית, קידום מדיניות לענייני קהילה, פיתוח פארקים ונופש, אסטרטגיות לפיתוח כוח אדם ועוד.

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "לא במקרה נוסדה שותפות מיוחדת זו בין הערים בית שמש לג'רזי סיטי. בית שמש הפכה לשחקן מרכזי בתחום הקליטה והעלייה, בדומה לג'רזי סיטי דרכה עברו מאות יהודים בזמן השואה. החיבור בין בית שמש לג'רזי סיטי, שתי ערים שידועות במגוון האנושי האדיר שבהן, הוא חיבור של כוח רצון ואחריות. אני בטוחה שהקהילה העסקית של ג’רזי סיטי יראו בבית שמש קרקע פוריה לשיתופי פעולה כלכליים. אני רוצה להודות לחבר המועצה צבי ווליצקי שהיה שותף בנסיעה הקודמת ביצירת הקשר. אנחנו מחכים לכם בבית שמש ומתרגשים לקראת המשך הדרך המשותפת".

ראש העיר ג'רזי סיטי סטיבן פולופ: "זהו רגע מיוחד לא רק עבור מערכת היחסים שלנו, אלא גם מבחינה מקומית, מכיוון שאנו רואים התעוררות מצערת של אנטישמיות ברחבי המדינה ובוודאי באזור זה. היום זו הזדמנות לאשר מחדש את המחויבות שלנו בג'רזי סיטי ובניו ג'רזי לוודא שיש קשר חזק עם ישראל, ואנחנו עושים זאת לא רק במילים שלנו אלא גם במעשינו. אנו מצפים לבנות מערכת יחסים משמעותית וארוכת טווח עם בית שמש שתקים יותר שותפויות מסחריות, תעבוד עם תאגידים שיכולים להשקיע בשני צדי האוקיינוס, ותוודא שתהיה לנו הזדמנות לצמוח ביחד".

נושאים: גרזי סיטי, בית שמש. יחסי חוץ
בלוך בטכס
בלוך בטכס
בלוך בטכס
בלוך בטכס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: