מתחיל מאבק במלט הר טוב: "לא יכנס טרקטור למפעל"

מגה אור והראל ויזל יחד עם קבוצת מלט הר טוב מכוונים להקמת מרכז לוגיסטי בשטח של 80 אלף מ"ר בנוי באדמות המפעל. היום מתפרסמת כוונת בעלי השטח לפטר 60 עובדים המגיבים: "על גופתנו"

עובדים מוחים מול ראש העיר
עובדים מוחים מול ראש העיר

עובדי מפעל המלט הר טוב מודאגים. ביום בו התקיים טכס להצגת פרוייקט הקמת המרכז הלוגיסטי הפגינו עובדי מלט הר טוב והביעו דאגתם באשר לעתידם. "מתכננים להרוס לנו את מקום פרנסתנו מזה שנים, ואין מי שיפצה פה וידאג לנו". כעסו העובדים אשר בהמשך אף כיוונו לשמות ברורים כמו ראש העירייה עליזה בלוך. "איך היא הסכימה, ואנחנו מבינים אולי את הרצון שלה כראש עיר לעשות כסף קל מארנונה, אבל לא על גבינו, בודאי מבלי שדיברו והתנהלו אתנו באשר לעתידנו". בכניסה להיכל התרבות בו התקיים טכס הצגת הפרוייקט, מחו העובדים בדרכם , הפעם בשקט, אבל מבלי לחסוך אמירות קשות מעליזה בלוך על כך שהיא מפקירה את עתידם ואת אחד מסמלי העיר בית שמש.

היום עתון כלכליסט מפרסם את כוונותיו של מפעל מלט הר טוב. שבבעלות משפחת וייל, מתכוונת להפסיק את ייצור המלט במפעל שלה ליד בית שמש ותפטר את 60 עובדיו. בחברה מסבירים את המהלך הצפוי בהפסדים של עשרות מיליוני שקלים שצברה מאז פתיחת שוק המלט לייבוא."

הנהלת החברה שלה חלק נכבד ברעיון הקמת הלוגיסטי-החלופה הנדלנית למפעל מלט הר טוב- תקיים ישיבות עם נציגות עובדים באשר לעתידם , 'בסוד' הנושא תשולב גם ההסתדרות.

וראש העירייה הופתעה כנראה מהמהלך 'לפטר' עובדים, שכן פיה היה מלא מים עד היום, יותר משבוע אחרי השקת הפרוייקט ופתאום נזכרה לקרוא לבעליו לחשוב טיפה אנושיות. היום הוציאה קריאה לבעלי קבוצת הר טוב, "אני קוראת לעשות הכול ולמצוא פתרון לכל העובדים. כל עובד הוא עולם מלא ומאחורי כל עובד עומדת משפחה שהמהלך המתוכנן עבורה הוא בשורת קשה מנשוא. העובדים הם לא מספר. הם אנשים יקרים ויחד צריך לגבש תכנית איך הם ימשיכו גם מחר לקום להמשך עשייה משמעותית. לא ארפה עד שלאחרון העובדים ימצא פתרון ראוי". דברים שיכלה לומר גם ביום הוצג פרוייקט הקמת המרכז הלוגיסטי ומסיבותיה לא אמרה.

נושאים: נדלן, מגה אור, בית שמש, מלט הר טוב
עובדים מוחים מול ראש העיר
עובדים מוחים מול ראש העיר
עובדים מוחים מול ראש העיר
עובדים מוחים מול ראש העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: