מתחיל ביצוע שדרוג כביש לוי אשכול

האם השדרוג יכלול חפירת תעלות ניקוז מים, קירות תמך, מפרצי חניה להורדת נוסעים, ועוד. לא ברור על פי הודעת העירייה גם מתי יסתיימו העבודות בכביש.

רח' לוי אשכול
רח' לוי אשכול

בשעה טובה, סוף סוף מגיע הרגע המיוחל בו גם שד' לוי אשכול יזכו לשדרוג. מה ואיך? לא ממש ברור. ההודעה שיצאה מלשכת ראש העירייה מדברת על שדרוג מה שהיה אמור להיות ציר תנועה בעיר והפך לכביש מחורר שגרם נזק למאות כלי רכב. כביש לוי אשכול כבר נסלל פעמיים, ובכל פעם לא עמד בעומסים והתפורר אחרי מספר שנים, זו פעם שלישית שסוללים את הכביש. האם הפעם התכניות מתעמקות בדרישות של אחד מצירי התנועה החשובים שבעיר?

מה תכנית העבודה אומרת? האם מתכוונים לחפור ולסלול מחדש את כל מרבדי הכורכר לפני הריפוד בזפת? האם מתכוונים לחפור תעלות ניקוז לצדיו? לאן יזרימו את המים המצטברים בכביש? האם יטפלו בתיילי החשמל המחברים בין מוסדות החינוך בקרוואנים לבניינים בנחלה ומנוחה? ואם כבר אז כבר, האם יכינו מפרצי חניה לאוטובוסים האוספים תלמידים ממסדות חינוך?

יוצאים לבצע לשיקום כביש שהוא עורק תנועה חשוב מבלי לתת את כל האינפורמציה הנדרשת.

בקיצור תכנית העבודה לא הוצגה לפני הציבור ומה שכן דואגים לפרסם זה השינוי בקווי התחבורה, זה בוודאי חשוב אבל חשובים עוד כמה פרטים שטוב היה אם היו מצרפים אותם להודעת הרשות.

"לקראת העבודות לשדרוג רחוב לוי אשכול בקטע שד' יהודה בן זאב - רבי יוסי בן קיסמא, ייחסם קטע הכביש בשני הכיוונים לתנועת כלי רכב, מחר בלילה אור לכד' בניסן (בין יום שני ה5/4/21 ליום שלישי ה6/4/21) בין השעות 00:00 ל05:00 בבוקר, לצורך הקמת הסדר התנועה הזמני.

התנועה תופנה לצירים חילופיים עפ"י הנחיית המשטרה בשטח.

בנוסף, במסגרת העבודות שיימשכו מס' חודשים יצומצמו נתיבי הנסיעה וכן תועתק תחנת האוטובוסים לכיוון דרום הממוקמת בפינת שד' בן זאב (מק"ט 374 - שדרות לוי אשכול/שדרות יהודה בן זאב) אל מיקום חדש לפני הצומת, עד לסיום העבודות."

זה נוסח ההודעה ללא הגבלת זמן, ללא תיאור מדייק של העבודות.

נוסיף כי שדרוג הכביש הייתה הבטחת בחירות של עליזה בלוך, והנה רק אחרי שנתיים וחצי, אנו זוכים למימושה.

הלילה זה מתחיל. תתחילו להתרגל למצוא דרכים חלופיות

נושאים: לוי אשכול, ציר תנועה מרכזי, עיריית בית שמש, הבטחת בחירות
רח' לוי אשכול
רח' לוי אשכול
רח' לוי אשכול
רח' לוי אשכול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: