משרד התחבורה: שיפורים בשירות בין ירושלים לבית שמש

במסגרת מערכת שיפורים ארצית וכוללת המופעלת על ידי משרד התחבורה

אוטובוס חברת ההסעות תנופה
אוטובוס חברת ההסעות תנופה

מיום שישי (10 ביוני) האחרון שודרגו עשרות קווי אוטובוסים בכל רחבי הארץ במסגרת מהפכת התחבורה הציבורית שמוביל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית ולצמצום הנסועה ברכב הפרטי והגודש בכבישים.

שלושה קווים חדשים בין ירושלים לבית שמש (קווים 637, 638 ו-639). כמו כן, ישודרגו מסלולי הקווים 21, 23 ו-23א בעיר בית שמש, כך שיתאימו באופן מיטבי לצרכי ישודרגו קוים ויתווספו קווים חדשים. הנוסעים.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "הבטחתי שינוי, ואנחנו מקיימים אותו בכל הכח. כל קו אוטובוס חדש הוא פחות רכבים פרטיים על הכביש, זאת המשוואה וצעד אחר צעד אנחנו נטה את היחס לטובת התחבורה הציבורית. נמשיך לתגבר, לשדרג ולשפר אותה בכל רחבי הארץ, כדי להוריד את הפקקים וכדי שתוכלו להגיע מהר יותר ממקום למקום. אנשי משרד התחבורה פועלים במקצועיות מדי יום, כדי לפתח רשת קווי אוטובוס יעילה ומהירה מצפון ועד דרום כדי שכל אזרח ייהנה מתחבורה שווה, נוחה, אפקטיבית ומהירה. תתחדשו ונסיעה טובה."

הודעת משרד התחבורה על השינויים. אם שמתם לב אין אזכור לבקשות או דרישות מטעם עיריית בית שמש, הכל נקבע שם בידי פקיד או פקידה במשרד התחבורה. אם חפצים אתם לשפר עוד את התחבורה פנו ישירות למוקד הארצי של המשרד.

נושאים: משרד התחבורה, תנופה, בית שמש, מירב מיכאלי
אוטובוס חברת ההסעות תנופה
אוטובוס חברת ההסעות תנופה
אוטובוס חברת ההסעות תנופה
אוטובוס חברת ההסעות תנופה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: