מצבת כוח האדם בעירייה על סף פיצוץ

תקציב העירייה אושר במועצת העיר בחודש מרץ השנה. תוקף לתקציב עדיין לא הגיע ממשרד הפנים, וכבר יש תוספות נדרשות להעלות את המסגרת. כדוגמא שימו לב למה שקורה באגף לפיתוח ההון אנושי.

אשליית הנוף הקסום
אשליית הנוף הקסום

עוד ועוד עובדים, עוד תשלומים לשכר ע"ח פעילות. או ע"ח הגדלת הגירעון. פרטים ראשונים נחשפים כאן ואין מי שיסביר. פנינו לדובר העירייה, פנינו לגזבר העירייה, ודממת אלחוט. שתיקה כהודאה?

מי שיביט על פרסומי מכרזי כוח האדם של עיריית בית שמש יגלה כי יש צורך בכוח אדם נוסף כדי לתת שירות לעיר מתפתחת. העיר גדלה וצריך עוד כוח אדם לתת שירות מיטבי, במיוחד כאשר העירייה 'השכילה' להוסיף למצבת כוח האדם שלה גם עובדת האחראית לשיפור השירות.

עיריית בית שמש אישרה מסגרת תקציבית לשנת הכספים 2022, מסגרת התקציב נקבעת עלפי צרכים ותכניות עבודה, כך במנהל תקין. התקציב נדון בחודשים מרץ אפריל ונסגר, אושר ונשלח לביקורת מטעם משרד הפנים.

פירוט המשרות ותוכנן מופיע באתר מכרזי העירייה. מדובר בעוד כעשרים משרות חדשות שלא היו וכנראה יש צורך בהם, מנין יבוא המימון?

התקציב לשנת 2022 נבנה על פי מודל תכנית עבודה, האם זה אומר שצפו שבחודש יולי 2022 צריך להוסיף כוח אדם וכבר הגדילו את התקציב? לא ברור. חבר מועצה שביקש להישאר תחת מעטה של ללא שם, אומר: " גם לנו לא ברור הדבר הזה. אנחנו מבקשים תוספת כוח אדם, אומרים לנו אין כסף. ולפתע נחשפים תוספות של עשרות משרות חדשות, משרות במנגנון שממילא מנופח מאוד. מצטער לא יכול להשיב לך".

אז מנין מקור המימון לתוספת כוח האדם?

אגב כוח אדם, אגף משאבי אנוש, זוכרים? ניהל אותו אדם אחד בשם יוסי כהן, עם מזכירה אחת. על כתפיהם הונחו תיקי העובדים הרבים והיו רבים גם בזמנו, היום לפחות על פי אתר העירייה יש מנהלת אגף משאבי אנוש, שמו החדש אגף פיתוח הן אנושי. עם עוזרת מנהלת אגף, מחלקת בקרה ונוכחות עובדים, 4 עובדות, מנהלת מדור מכרזי כ"א, מזכירה מדור מכרזי כ"א, מנהל מדור הדרכה ופיתוח ארגוני, אחראית תחום רווחה וארכיב, ואחרונה חביבה אחראית תחום פרישה וקופות. בסה"כ 10 עובדות.

נושאים: בית שמש, תקציב, גירעון, כוח אדם, מינהל
אשליית הנוף הקסום
אשליית הנוף הקסום
אשליית הנוף הקסום
אשליית הנוף הקסום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: