מפגש ראשון להיכרות ולמידה עם בכירי כב"ה

ראשי כב"ה האיזורי והמקומי הציגו לראש העיר את תוכן עבודתם וגם הזדמנות להיערך לל"ג בעומר במוצ"ש הקרוב. מדורות בשכונות.

פגישה עם פיקוד כבה
פגישה עם פיקוד כבה

כהמשך לסבב פגישות ההיכרות שעורך מאז נכנס לתפקידו, ראש העיר שמואל גרינברג פגש הבוקר (ראשון) בלשכתו את מפקד מחוז ירושלים בכבאות והצלה, טפסר שמוליק פרידמן, מפקד תחנה אזורית בית שמש סגן טפסר אבי הרוש ודוד סקורי קצין היערות במרחב. בפגישה השתתפו גם מנכ"ל העירייה אוהד שגב ורמ"ט רה"ע רבקה רביץ.

הנהלת המחוז סקרו בפני ראש העיר ומנכ"ל העירייה את עבודת המחוז, האתגרים והמשימות ושיתוף הפעולה עם עיריית בית שמש והתיאום בין גופי הביטחון, החירום וההצלה בעיר. בנוסף, עלה הצורך בהקמת תחנת כיבוי נוספת שתתן מענה מהיר יותר לרמת בית שמש ד' והשכונות החדשות הסמוכות. עיריית בית שמש תפעל לשם כך ויוקמו צוותי עבודה משותפים לקידום הנושא.

כמו כן, התקיים דיון היערכות לקראת אירועי ל"ג בעומר שיתקיימו בשבוע הבא. מפקד המחוז סקר את היערכות כב"ה לאירועי ההדלקות ולבואם של עשרות אלפי המשתתפים שצפוים לקחת חלק באירועים. ראש העיר גרינברג הדגיש בפני מנהל המחוז כי עיריית בית שמש תעמיד לרשות כבאות והצלה צוות מתוגבר של פקחים, יתקיים סבב הסברה ושיח מול כלל הגורמים בעיר מתוך מחויבות משותפת לשמירה על ביטחונם ושלומם של תושבי העיר.

ראש העיר, שמואל גרינברג: "אני מודה למפקד המחוז ומנהלי תחנת בית שמש בכבאות והצלה שהציגו לי את עבודתם המאומצת והמסורה. קיימנו גם היערכות לל"ג בעומר ונוודא יחד את שמירת כלל הוראות הבטיחות והביטחון למען שלומם וביטחונם של תושבי בית שמש. נשתף פעולה יחד ונסייע לגופי החירום והביטחון לבצע תפקידם על הצד הטוב ביותר".

נושאים: כבה, בית שמש, לג בעומר
פגישה עם פיקוד כבה
פגישה עם פיקוד כבה
פגישה עם פיקוד כבה
פגישה עם פיקוד כבה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: