מסע השיווק לשכונת נווה שמיר יצא לדרך

האם שמה של בית שמש יוקרתי כל כך, טעון גאווה ומשיכה, כזה שאפשר למשוך בו רוכשים פוטנציאלים? ולמי בדיוק מיועד מסע הפרסום הזה?

לגור בנווה שמיר להישאר בבית שמש
לגור בנווה שמיר להישאר בבית שמש

הבוקר מתעוררת בית שמש ומגלה מסע פרסום לשכונת נווה שמיר. על קיר בית החברה הכלכלית, (בזק לשעבר) תמצאו את השלט שבתמונה, המופיע גם בגב אוטובוסים מקומיים. בינתיים זה מה שראינו, מסע הפרסום לא הושק ולא הוזמנו עיתונאים לקבל חוברת מסע ההסברה המתוכנן כפי שמקובל במסעות הסברה ציבוריים.

מה אומר השלט? עיניכם הרואות. "לגור בנווה שמיר, להישאר בבית שמש", זו הכותרת המרכזית של הפרסום. יש עוד תוספת בצד, משהו בנאלי, שגרתי, איכות חיים, תרבות, חינוך, קהילה.

על השלט חתומים עיריית בית שמש ומשרד השיכון. משרד השיכון העמיד לפי דרישת ראש העיר וחברי סיעת הליכוד סכום כסף (מיליון ₪) למסע הפרסום. לגורמים האלה יש כוונה גלויה, להביא אוכלוסיה כללית לשכונה שמיועדת לציבור הכללי.

אם זה מה שעומד מאחורי מסע הפרסום, איך בדיוק משכנעת המודעה הנ"ל רוכש פוטנציאלי מצוי להתאמץ לבוא ולקחת את שכונת נווה שמיר בכלל שיקוליו להחליט על מיקום הנכס בתחילת דרכו המשפחתית?

ועוד, האם שמה של בית שמש יוקרתי כל כך, טעון גאווה ומשיכה, כזה שאפשר למשוך בו רוכשים פוטנציאלים? גוגל קטן יחשוף מציאות כואבת, אכזרית, אפילו מייאשת. עיר ענייה, עיר מוכת רווחה, (אשכול 2) עיר עם בעיות אינסופיות בהתמודדות בין גווני אוכלוסיה. עיר שממשיכה להתאכזר לרוכשי דירות, בלי להעניק להם תשתיות ראויות.

נעיר כאן כי לפי הסימנים נכון לעכשיו רוכשים חרדים רבים רכשו בנווה שמיר דירות ונשמעות כבר טענות לאופי השכונה החילוני הטבוע בסיכומים ובהכרזות לציבור.

אז המודעה מופנית לכל, כלומר לחרדים ולחילוניים כאחד. הנה אם כן עיריית בית שמש הרימה ידיה ונכנעה למציאות בה כל אדם רשאי לקבוע את ביתו היכן שהוא חפץ. ונסכם טענות אלו: אם רוצים להביא אוכלוסיה כללית, איך זה בדיוק מושך את הזוגות הצעירים להעדיף את נווה שמיר על כל שכונה אחרת ברחבי הארץ.

מסע הפרסום רק בחיתוליו, מקווה שיוצרי המסע הזה יתעשתו ויבינו שזו לא הדרך אליה כיוונו המשוררים הם חברי מועצת העיר. תוכנו נכון לעכשיו אינה מפתה, אינו מגרה ואפילו דוחה. לא בטוח שאנשים רוצים לגור בבית שמש.

וסתם שאלה, מי מהעירייה מלווה את מסע הפרסום הזה? האם השלט הזה עבר את עיניהם הבוחנות של מבינים בעולם השיווק? מעניינת תשובת העירייה.

נושאים: בית שמש, עירייה, משרד השיכון
לגור בנווה שמיר להישאר בבית שמש
לגור בנווה שמיר להישאר בבית שמש
לגור בנווה שמיר להישאר בבית שמש
לגור בנווה שמיר להישאר בבית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מסע השיווק לשכונת נווה שמיר יצא לדרך
המצליףנכתבה ביום רביעי, 19 בפברואר 2020, 04:35

קודם שיפתרו את הבעיות האינסופיות של יציאה מרמה לכיוון בית שמש,כל בוקר עשרים דקות פקק,וצוואר הבקהוק הזה ממש ליד נווה שמיר,ובשביל להשלים את הכאוס חיברו את המשקפיים ולאחרונה את רמה ג והרי לכם קרקס של הזיות כל בוקר