מסיבת חנוכה לאימהות וילדים בשת"פ קרן מאירים

שיתוף פעולה פורה בין קרן מאירים לבין אגף הרווחה בעירייה. קרן מאירים פועלת בשיתוף פעולה עם המרכז לשלום המשפחה באגף בבית שמש, המטרה לגדול ל- 30 משפחות

מסיבת חנוכה
מסיבת חנוכה

אחרי אירועי הפעילות הייחודית למניעת אלימות במשפחה, שאורגנו באגף הרווחה בשבוע האחרון, וזכו לתהודה חיובית, משתלב עוד אירוע בו יש שת"פ בין קרן מאירים לבין עיריית בית שמש. באגף הרווחה רואים שת"פ זה בברכה רבה ובחנוכה יתקיים אירוע פומבי ראשון שנועד לחזק את הקיים ולפתוח צוהר לעתיד להגדיל את מספר המשפחות המטופלות. כיום מלווים כ- 20 נשים, במטרה להגיע ל - 30.

מדובר בנשים אמיצות שהחליטו לשבור את מעגל האלימות, עזבו מאחור חיים מוכרים, עבודה, חברים ומשפחה, והחלו בתהליך לשיקום חייהן וחיי ילדיהן. עם יציאתן לקהילה, הן אינן מוגנות כבתקופת שהותן במקלט ועליהן להתמודד עם צרכים הנובעים מהיותן כעת משפחות חד הוריות. עליהן למצוא עבודה, להתארגן סביב ניהול תקציב משפחתן, לסייע לילדים עם לימודיהם, להבנות מערך תמיכה נפשית למשפחה ולהתמודד עם בעל שאולי עדיין בתמונה. התוכנית מתקיימת בהצלחה רבה מזה כארבע שנים בערים אשדוד ובית שמש, ועתידה להיפתח בקרוב גם בבאר שבע.

הממונה על אגף הרווחה עו"ד רינה הולנדר רואה בפרוייקט הזה חשיבות גדולה, ולכן היא תומכת בפעילות והבטיחה להשתתף ביוזמה המבורכת לקיים אירוע- מסיבת חנוכה לאימהות ולילדים- שיתקיים באולפנת נוגה ביום שלישי הקרוב והוא ללא תשלום. כמובן יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הרשמה מראש מחוייבת.

נושאים: אגף הרווחה, קרן מאירים, רינה הולנדר, בית שמש
מסיבת חנוכה
מסיבת חנוכה
מסיבת חנוכה
מסיבת חנוכה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: