מנהל עירוני בית שמש: "אשכור אוטובוסים להוביל אוהדי כדורגל לרהט להיות אתנו במשחק"

משחק כדורגל מכריע לעירוני בית שמש ברהט (המגרש של חורה) בקרב לעלייה לליגה ב. מנהל הקבוצה חושש להגיע לשם לאור המצב הביטחוני

חושש ממשחק ברהט
חושש ממשחק ברהט

ביום שישי הקרוב יתקיים משחק כדורגל בין מכבי חורה לבין עירוני בית שמש. המשחק אמור להתקיים ע"פ פרסומי ההתאחדות לכדורגל במגרש ברהט.

המשחק ביום שישי ברהט מעורר הרבה חששות ודאגה בקרב מנהל קבוצת הכדורגל של עירוני רפי טוביאנה. "אני פוחד לנסוע לשם, ואני חושש ממה שיקרה במגרש ברהט, במשחק קובע עלול המצב להידרדר מהר מאוד לאור המצב הביטחוני השורר היום בתוך האוכלוסייה הערבית בישראל" אומר טוביאנה שניהל בשבוע האחרון מאז היוודע מיקום המשחק דיונים קדחתניים מול ההתאחדות לכדורגל.. "שני מקרי הרצח הנתעבים בנגב ובחדרה, בהם בעלי תעודות זהות כחולות כביכול אזרחים ישראלים נטלו נשק קר וחם וטבחו ביהודים רק בשל היותם יהודי. מי מבטיח לי זה לא יקרה שם לשחקנים שלנו. איך המשטרה מאשרת מגרש כדורגל ברהט למשחק בעיתוי רגיש כמו היום?" שואל טוביאנה. היום מתכוון טוביאנה לשגר מכתבים להתאחדות ובהם בקשה להעתיק את המשחק לכל מקום אחר בארץ. אם זה לא יקרה אומר טוביאנה כי הוא שוקל לשכור אוטובוסים רבים להביא נוסעים מבית שמש להיות במגרש ברהט. "אני אשכור על חשבוני אוטובוסים, למלא אותם באוהדים שיבואו להיות איתנו, להעניק לשחקנים שלנו את הביטחון הנדרש כדי לחזור משם חיים ושלמים".

מקום שני נגד מקום שלישי, כך קובע תקנון ליגה ג' כדי לעלות ליגה. בתום הליגה הסדירה במחוז דרום ליגה ג העולה הבטוחה מהמחוז היא מועדון כדורגל שדרות שתתמודד בשנה הבאה בדרבי בעיר. על הכרטיס השני מהמחוז תתמודדנה שתי קבוצות שתופסות את המקום השני והשלישי, עירוני בית שמש מקום שלישי עם 53 נקודות (הורדו לה שלוש נקודות הפסד טכני במשחק בו שותף שחקן עם כרטיסים צהובים) ומכבי חורה במקום השני עם 55 נקודות. המנצחת במפגש הזה תעלה שלב ותתמודד מול המנצחת במחוז מקביל מליגה ג'. כלומר גם במקרה של ניצחון עירוני בית שמש ביום שישי הקרוב מול מכבי חורה, היא עושה רק עוד שלב לקראת אפשרות עליה לליגה ב'.

כדי להגיע לליגה ב' על עירוני בית שמש לנצח בהתמודדות מול המנצחת בפלייאוף המקביל ואז יוותר לה משחק שלישי, אחרון, להכרעה מול אחת הנושרות מליגה ב. דרך חתחתים, אבל זה התקנון.

שתי הקבוצות גם עירוני בית שמש וגם מכבי חורה מצויות בקצב הבקע שערים גבוה, עירוני הבקיעה בתום העונה הסדירה 95 שערים, הממוצע הגבוה ביותר למשחק בליגה ג' ואילו חורה הבקיעה 80 שערים, הפרש של 15 שערים. במחזור האחרון שתי ההתקפות היו פוריות, עירוני הבקיעה 9 לרשת בני ירוחם, ואילו חורה קרעה את רשת בני כסייפה 6 פעמים, שלושה שערים פחות.

אחד שעוקב אחר הכדורגל המקומי שירן טמוזרתי, אומד את הסיכויים: "צפוי להיות משחק קשה". ומסביר: "" קבוצת מכבי חורה לא תעשה חיים קלים לבית שמש ועוד עכשיו כשמדובר במשחק חוץ, המשימה תהיה קשה יותר. השחקנים שלנו יצטרכו להיות מאוד מרוכזים וממושמעים טקטית, גם בהגנה וגם בהתקפה, על מנת להכריע את המשחק ולהתקדם לשלב הבא. מאחל לקבוצה המון בהצלחה"

רפי טוביאנה אינו חושש מהמשחק כמו מהאוירה. "ניצחנו אותם פעמיים בליגה הסדירה, 5:2 ו-4:0. כך שכדורגל אני מאמין שנעבור בשלום את המבחן. הפחד שלי הוא מהאיום במצב הביטחוני".

בכל מקרה יום שישי תחזיקו אצבעות לעירוני שיחזרו בשלום ובבריאות ואם יביאו איתם גם ניצחון זה יהיה מושלם מכל הבחינות.

נושאים: ההתאחדות לכדורגל, עירוני בית שמש, רפי טוביאנה.
חושש ממשחק ברהט
חושש ממשחק ברהט
חושש ממשחק ברהט
חושש ממשחק ברהט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: