מליאת מועצת העיר ביום רביעי

המיקום עדיין לא נקבע בשל הרצון לקיים ישיבה כסדרה, וגם לאותת לציבור על החזרה לשגרה ויציאה ממצב החירום. על סדר היום אישור תברים

מליאה
מליאה

חוזרים לשגרה, לא רק בחינוך. גם מליאת מועצת העיר תתכנס ביום רביעי הקרוב. מדובר בישיבה מן המנין מס' 13 שהוקדמה מסוף החודש, על פי המסורת הקבועה נהוג לקיים בכל יום רביעי שלפני סוף החודש את ישיבת המליאה, הפעם כנראה בשל דחיפות הנושא, אישור תב"רים, הוקדמה המליאה.

המליאה הפעם יכול ותתקיים כבר כסדרה, אם יימצא אולם מספיק גדול להכיל את כל חברי מועצת העיר ואת שאר הפונקציונרים שמגיעים לישיבה. במטרה לשמור על מרחק הכינוס המתחייב בהתקהלות וגם אולי ל סמן לציבור על כוונה לחזור לשגרת העבודה..

בהצעה לסדר היום מובאים כמה תב"רים לאישור, תב"ר תכנית המראה בגובה מיליון שח אשר יועבר ע"י משרד הפנים, וכן אישור לקבלת מלווה מהבנקים בגובה 2 מיליון ₪. כל תב"ר מחוייב אישור מליאה להמשך טיפול מול הגורמים המעניקים.

עוד בבקשה לאישור התב"רים אותה הניח גזבר העירייה גם אישור קבלת ישן מול חדש בגובה כ-60 מיליון ₪. אישור שיינתן אפילו בחדווה יתירה.

עוד שני תברים יובאו לאישור המליאה, הם תקציב לבניית בי"ס חינוך מיוחד בסכום של כ-12.7 מיליון המתחלקים במקורם בין קרנות רשות ומשרד החינוך.

נושאים: מועצת העיר בית שמש, תברים, ישן מול חדש
מליאה
מליאה
מליאה
מליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: