מליאה לאישור תב"רים בסכום של 114 מיליון ודו"ח שנת 2021

רשימת התב"רים צומצמה מהצעת הגזברות בפעם הקודמת וירדה מסכום של 176 מיליון ל-114 מיליון, האם הפעם יוצגו הרשאות וכן יאושרו התב"רים? נמתין לסיכומים.

מליאה צילום: דוברות העירייה
מליאה צילום: דוברות העירייה
הערב תתקיים ישיבה לא מן המניין מס' 37 במליאת מועצת העיר בית שמש, ישיבת חודש ינואר 2023 שתפתח את השנה האחרונה לכהונת חברי מועצת העיר הנוכחיים שחלקם מן הסתם ימשיכו או לא ימשיכו לכהן בתפקיד. אחד מאלה שכבר הודע כי זו שנתו האחרונה כפעיל ציבור הוא הממונה על החינוך הרב ישעיהו אענרייך.

37- מעיד על העובדה שמועצת העיר שלנו לא הרבתה להתכנס במשך 4 שנים וחודשיים לקיומה, בממוצע אחת לחודש וחצי.

סדר היום כולל כמה נושאים תפעוליים אישור תברים, וסגירת תברים. בחודש שעבר כבר הוצגה רשימת תב"רים לפני המליאה והייתה הצבעה עליהם אלא שסיעת הליכוד החברה בקואליציה טענה נגד הצגתם במועד קצר לפני המליאה (פחות מ-48 שעות), כלומר הליך לא חוקי. שלום אדרי טען באותה מליאה נגד הבאת התב"רים האלה והוסיף גם שאין הרשאות לכל הסעיפים. מהודעת רכז המליאות ניסים כהן לא צורפו הרשאות. האם הפעם ידלו במליאה על הצורך להציג הרשאות? נחכה ונראה.

עוד ברשימת התב"רים הקודמת הוצגו תב"רים על סך 174 מיליון, הפעם הצטמצמה הרשימה לכדי 174 מיליון שח בלבד. מה צומצם? נראה אם נבחרי העירייה ישימו לב לכך ויגלו בעצמם מה הורד מהרשימה הקודמת.

במליאה גם יעלה דוח כספי מבוקר לשנת 2021. ראה ידיעה נפרדת בעניין על מצבה הכספי של עיריית בית שמש לפי הדוח שאושר בידי רו"ח והועבר לידיעת משרד הפנים.

נושאים: מלאה לא מן המניין, מועצת העיר בית שמש, תברים
מליאה צילום: דוברות העירייה
מליאה צילום: דוברות העירייה
מליאה צילום: דוברות העירייה
מליאה צילום: דוברות העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: