מגירה מלאה: תברים בסכום של 750 מיליון ש"ח

בלוך מחשבת את הסכומים שמצויים במגירת הגזברות לביצוע וקובעת סכום חלומי של 750 מיליון שח לבניית כיתות חסרות אולם ספורט ועוד. התברים יאושרו במליאה הראשונה לאחר שעוכבו במשך חצי שנה בידי המליאה היוצאת

ראש העיר היוצאת עם ראש העיר הנכנס
ראש העיר היוצאת עם ראש העיר הנכנס

עליזה בלוך מקדימה מעט את מסירת השרביט לידי מחליפה שמואל גרינברג ומספרת לו היום בהודעה מיוחדת שהוציאה על תכנית התברים המצויה במגירה. על כמעט 750 מיליון ש"ח (מדוייק 748) המצויים בקופה והוא צריך רק לממש.

"הבוקר פרסמנו את סדר היום למליאה החגיגית שתתקיים בעז״ה ביום רביעי הבא. אני שמחה להעלות לאישור, כאחד הצעדים האחרונים בכהונתי, את אישור התב״רים בסך 275 מליון שקל שאת חלקו הגדול הבאנו בהחלטת הממשלה לטובת תושבי בית שמש. עם הכסף שיאושר יבנו בעז״ה מועדוני נוער, כיתות לימוד, גני ילדים, שיפוץ כבישים, בריכה עירונית בוותיקה, קירוי מגרשי ספורט, מתחם ספורטק ועוד.

בנוסף, אנחנו מעלים לאישור ועדת הכספים עוד סכום עצום של 473 מליון ש"ח שברובו נועד לבניית מאות כיתות לימוד חדשות בבית שמש, וחלקו ישמש גם להנגשת תחנות אוטובוסים, לבניית אולם ספורט רב תכליתי ברמה ג' ופריסה רחבה של מצלמות בכל רחבי העיר שיסייעו לתחושת הבטחון האישית לתושבים. זאת הזדמנות להודות למשרדי הממשלה שהבינו את הפוטנציאל הטמון בבית שמש ונרתמו כדי לסייע להתפתחות העיר.

ביחד מדובר על כמעט 750 מליון ש״ח של תב״רים לפיתוח העיר. אני מאחלת הצלחה רבה לראש העיר הנכנס שמואל גרינברג במימוש כל הפרויקטים הנפלאים והחשובים האלה. זו המורשת שאני גאה להשאיר לבית שמש - פיתוח, שגשוג והמשך עשייה ברוכה לטובת כלל תושבי העיר, בכל השכונות ומכל המגזרים"

אגב בהודעה כצפוי לא מוצגים הגירעונות בתקציבי העירייה השוטפים שחצו את רף המאה מיליון. זה כבר סיפור שראש העיר החדש יגלה לבד.

נושאים: עיריית בית שמש, תברים, גרינברג, בלוך
ראש העיר היוצאת עם ראש העיר הנכנס
ראש העיר היוצאת עם ראש העיר הנכנס
ראש העיר היוצאת עם ראש העיר הנכנס
ראש העיר היוצאת עם ראש העיר הנכנס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: