מכרז פנימי, הוחלף להיות חיצוני, בוטל לפני שנה ועכשיו מופץ מחדש כמכרז פנימי.....

אי החלטיות בהוצאת מכרזים, הוצא מכרז פנימי, הוחלף לחיצוני, ולבסוף בוטל. אחרי שנה הוצא מחדש... למה חוסר ההחלטיות הזו?

המכרז המבוטל
המכרז המבוטל

בדצמבר 2018 הוציאה עיריית בית שמש מכרז פנימי לתפקיד מנהל היסעים באגף החינוך. עקב אי היענות מתאימה מתוך מצבת כוח האדם בעירייה הוצא מכרז חיצוני לתפקיד ונקבע מועד אחרון להגשה 13.12.18. כעבור זמן בוטל המכרז והפונים נתבקשו לא לשלוח מועמדות.

כיום, בחלוף שנה, שוב מפרסמת העירייה דרישה למכרז, הפעם מדובר במכרז פנימי. כלומר עובדי העירייה או מי מתוכם יכול לגשת אם הוא עומד בתנאי הסף. תנאי הסף גבוהים מאוד, "בעל תואר אקדמי או הנדסאי או טכנאי רשום או תעודת סמיכות לרבנות או אישור לימודית בתכנית לימודים גבוהה," נתונים מחייבים כל מי שיגיש מועמדות. האם יש סיכוי שהפעם יימצא מתאים מתוך שורות העירייה?

תפקיד מנהל היסעים, חולש על תפעול כולל של ההיסעים למוסדות החינוך בעיר, ניהול כ"א מלווי ההיסעים, קשר עם חברות ההסעה, הורים, מנהלים, דיווח ובקרה ודיווח למשרד החינוך, בקרה תקציבית בהיקף גדול ואישור חשבונות ההיסעים ועוד.

בתפקיד יושבת עובדת שמבצעת את התפקיד כבר שנים לא מעטות, בהערכה למעלה מ-15 שנה.

לפי המפתח הזה מחייב התפקיד ראש גדול, ובעיקר הבנה חשבונאית, יחסי אנוש ועוד.

ההיסוס הזה מעורר שאלות. ביקשנו את דוברת העירייה להסביר. לפני שנה הוצא מכרז פנימי למנהל היסעים, עקב אי היענות או התאמה הוצא מכרז חיצוני. המכרז לבסוף בוטל אז. ראי צילום מסך. כיום מוציאה שוב העירייה את המכרז, מה גרם אז לביטול ומה גורם היום לחידוש המכרז? האם זה אומר שהעירייה מתכוונת להעביר את מנהלת ההיסעים היום מתפקידה?

כאשר תועבר אלינו תגובת העירייה נצרפה לידיעה.

נושאים: עיריית בית שמש, מכרזים.
המכרז המבוטל
המכרז המבוטל
המכרז המבוטל
המכרז המבוטל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: