מחר הדיון בעליון בערעור של העירייה על ההכרעה להסרת השלטים

העירייה הולכת לעליון כדי לנסות לשכנע בעמדתה. כמה זה עולה לציבור המקומי? ומי קבע שרק ציבור אחד זכאי להגנה?

השלטים ברחוב
השלטים ברחוב

במקום להסיר את השילוט שבגינו הגיעה העירייה לבית המשפט והפסידה היא העדיפה להגיש ערעור לבית המשפט העליון. הדיון יתקיים מחר בבית המשפט העליון בירושלים. נילי פיליפ אחת מהנשים שהגישו את העתירה פרסמה הבוקר פוסט בדף הפייסבוק ובו בקשה מהציבור להתייצב בבית המשפט.

וכך כתבה פיליפ בדף שלה: "לפני 5 שנים התחלנו במאבק נגד העירייה אחרי שמספר נשים, נערות ובנות הותקפו באלימות קשה ע"י קיצונים חרדים בעיר. הסאגה הזו ממשיכה, הניצחונות שלנו בבתי המשפט לא מתורגמים לשיפור המצב ברחוב, אלא הפוך. עתה, לא רק נשים אבל גם חיילים, נוער, ושוטרים סובלים מהטרדות, איומים והתקפות באופן שגרתי בעיר." פיליפ מצטטת את היועץ המשפטי שייצג את העירייה בבית המשפט:"יותר קל לצבא להיכנס לחברון מאשר למשטרה להיכנס למרכז המסחרי ("הקסבה") ברמת בית שמש ב'"

.אותו דיון הסתיים עם הכרעה שהעירייה מבזה את צו בית המשפט - דבר נדיר - ושהיא מחוייבת לציית לחוק, ולשמור על זכויותיהן של נשות העיר.
אלא שבמקום לעשות סדר ולאכוף את החוק, העירייה החליטה להגיש ערעור לעליון.

הדיון יתקיים מחר בבוקר ב-6-7-2017 בשעה 9:30 בביהמ'ש העליון.
"מדובר בפגיעה קשה בזכויות של כל אזרח/ית במדינה . ישנו ריבון שהחליט שהוא מעבר לחוק, שעדיף להיכנע לבריונות מאשר לעשות את הדבר הטוב והנכון ולהגן על זכויות וביטחון התושבים. זה מאיים על שלטון חוק בכללי, ובזכויות נשים בפרט.
לכן, מי שיכול/ה, אנה עשו כל מאמץ כדי להגיע ולתמוך בנו".

האם קריאתה תיפול על אוזניים קשובות.

נושאים: בית המשפט העליון, הסרת שלטים, נילי פיליפ
השלטים ברחוב
השלטים ברחוב
השלטים ברחוב
השלטים ברחוב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: