מחאה ראשונה נגד עליזה בלוך

"מחאה צודקת, הבטיחו לנו ואנחנו מרגישים שאנחנו במרפסת האחורית" אומר ישראל אבוקסיס מוביל המחאה החברתית הראשונה נגד עליזה בלוך.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
אבוקסיס עם אסרף
אבוקסיס עם אסרף

התרגלנו להפגנות של ציבור חרדי בבית שמש, פעם זה נגד הקורונה, פעם על מעצרו של אברך דוחה גיוס ופעם מחאה על עניין ארצי שפעילי הפלג הירושלמי חשבו טוב להכניס גם לבית שמש. הפעם, זה שונה, מחאה חברתית, של ציבור חילוני מאוכזב שהחליט ששנתיים בעידן עליזה בלוך מספיקים לו להבין לאן הולכת העיר.

יחסי ציבור בעשרות אלפי שקלים, ראיונות כתובים ומצולמים, הופעות בטלויזיה או ברדיו לשינוי התדמית, כנראה הם רק כסות למה שבוער מתחת לפני השטח. עכשיו זה יוצא החוצה. הקורונה, הקיץ החם לא מרתיעים את מתכנני המחאה הקרובה, ולפי הרעש מסביב מתוכנן להיום חם שם בליל המחאה בקניון נעימי.

"יוצאים למחאה צודקת, בתאריך 12.5.20 ברחבה קניון נעימי, מחאה שכולם ישתתפו בה, בעלי עסקים, נוער מאוכזב, תושבי שכונות, אנשים שכבר איבדו אמון במערכת הקיימת" כך קורא ישראל אבוקסיס, צעיר ופעיל פוליטי מקומי בסרטון המופץ בקבוצות הואטסאפ.

הסרטון הזה יוצא אחר שלפני כשבועיים כבר פרסם אותו אבוקסיס סרטון ברשת חברתית המסביר את התארגנותו הפרטית לקראת יציאה למאבק. הסרטון הפך להיות ויראלי והופץ בקבוצות רבות, כאלה שמחפשים את השלטון הנוכחי וכאלה שמבקשים להיבנות לעתיד.

עכשיו יש תאריך ויש מקום, קניון נעימי. היום נקבע בשל מידע שהגיע לידי אבוקסיס על כוונה לקיים ישיבת מליאה של מועצת העיר, ולדעתו, ולדעת האנשים שכבר הצטרפו אליו זוהתה העת הנכונה לקבול על אבדן האמון במערכת.

"הובטח לנו שהמערכת הזו תהיה שונה מכל מה שהיה פה בשנים עברו. הבטיחו לנו שיהיה פה מכסימום אנגליה חדשה, ואנחנו מקבלים מרפסת אחורית ומזוהמת" אבוקסיס מפרט את הליקויים שבגינם הוא יוצא למאבק.

בסרטון המופץ ברשתות החברתיות פונה אבוקסיס בגיבוי פעיל אחר (שמעון אסרף) המספר על ההבטחות והאכזבות.

ברשת כבר יש תגובות לסרטון והבטחות כמו זו של אחד בשם יורם אלמליח: " ביום שני אני דואג להביא איתי מעל 150 איש ויותר שישמעו את הצעקה של תושבי העיר הוותיקה" אחרת בשם מאירה גולדמן כותבת: מחאה מעניינת, אבל בריכה בונים והעיר הרבה יותר נקיה. צריך לזכור שהיא רק שנתיים מתפקדת כראש עיר".

המחאה המתוכננת מדברת על תפקוד לקוי של ראש העיר הנוכחית עליזה בלוך. "שישים שנה אני גר בעיר, הבטיחו שינוי, בתוצאות אין" אומר שמעון אסרף בסרטון. אבוקסיס מסכם: "הבטחתם מסלולי אופניים, בריכת שחיה, גורנישט דה גורנישט כמו שחברייך נוהגים לאמור. אנחנו מצפים לראות את כולם, בני נוער, מבוגרים, בעלי עסקים, משפחות שלמות, מצפים לראות את כולכם. בואו להפגנה ביום הם ישמעו את קולנו".

נושאים: קורונה, הפגנה, בית שמש, עליזה בלוך
אבוקסיס עם אסרף
אבוקסיס עם אסרף
אבוקסיס עם אסרף
אבוקסיס עם אסרף
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מחאה ראשונה נגד עליזה בלוך
תושב ותיקנכתבה ביום חמישי, 13 באוגוסט 2020, 02:06

ראשת העיר בחיוך מעושה ומילים מתוקות גנבה דעת בוחריה.היא אכזבה גדולה ובעיקר מרפדת את האגו גדול הממדים שלה ביחסי ציבור מוגזמים הגובלים בפולחן אישיות.בכירים נטשו אותה כמו שהיא נטשה את הבטחותיה טרם הבחירות.פוליטיקאית מזן ירוד וחבל שאנו הולכנו שולל.

מחאה ראשונה נגד עליזה בלוך
משה
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 07 באוגוסט 2020, 06:37

עת למחאה החברתית,מה הסכויי שזה יתפוס? מנהיגות יכולה לצמוח המחאה הזאת,אני אגיע להפגין.

מחאה ראשונה נגד עליזה בלוך
הרב המבריחנכתבה ביום רביעי, 05 באוגוסט 2020, 06:22

באמת איפה הבטחות לצדק ופוליטיקה נקייה, ובעיקר סיכול ממוקד לציבור הבית היהודי, ממש בושה של התנהגות שלהפרת הבטחות , לא מעט מצוערים שתמכו בך ולא הלכו עם איזה דיל עת החרדים, אולי היה סיכוי שהם יכבדו את המילה שלהם, את נכשלת ומכרת את הפעילים שלך