מה קרה לכם- התחרפנתם? כולה בחירות....

אז נספר לכם בבית שמש אין מערכה, אין מלחמה. אין כאן חמאס ואין כאן ג'יהאד מוסלמי. אין כאן אפילו קרובים לחזבאאלה, יש כאן יהודים טובים, מכניסי אורחים שקיבלו אתכם בסבר פנים יפות, כשלא היתה לכם אדמה לבנות עליה דירות לפתרון מצוקת הדיור שלכם. יש כאן אנשים טובים והגונים שבמצוקה שלכם היו מוכנים להקריב את איכות חייהם ולהוריד באיכות חייהם רק כדי שגם לכם יהיה בית נורמלי והגון.

תיעוד מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27 א
תיעוד מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27 א

מרן הגר"ד לנדו לראשי הישיבות במעונו: "העיר בית שמש בסכנה". " בכינוס לעשרות ראשי הישיבות גדולות שצפוי להתקיים הערב במעונו של רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו, ישתתפו חברי מועצג"ת: הגר"ש שטיינמן הגר"ד כהן הגר"א לוי והגר"צ דרבקין (מוסקוב)" " חברי מועצת גדולי התורה לצד גדולי ראשי הישיבות הערב במעונו של רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו בכינוס חירום לעורר את בחורי הישיבות לקראת המערכה" (ישראל כהן). " קריאת קודש ממועצת חכמי התורה למען שמואל גרינברג לראשות העיר בית שמש". הבחירות בבית שמש: יו"ר ש"ס אריה דרעי למימרן ב'קול חי' - "יוצא עכשיו קול קורא מגדולי הרבנים לתמיכה ברורה בגרינברג, אנחנו נפעיל את כל הכוחות שלנו להוציא את האנשים ביום הבחירות. אנחנו מתורגלים ומאורגנים, עשינו הכל כעת לאחד את הציבור החרדי בעיר".

תתפלאו כל הכותרות האלה הן מאתמול, יום חמישי בשבת, לא מה-8 באוקטובר. לא מהעשירי ולא מהאחד עשר באוקטובר. רבנן ומרנן בכל מקום שהם מתגייסים לקראת המערכה!!

על איזו מערכה מדברים? הגנת העם והארץ? יש פה גזירות שמד, איזה אירוע מתרחש ואנחנו לא ידענו? לא ראינו כינוסים כאלה אפילו אחרי הטבח, האונס, הרצח המתועב בעוטף עזה והדרום. לא שמענו קול תחינותיהם באופן מרוכז שכזה לגבי המפונים מהצפון או הסכנה המאיימת מלבנון או מאיראן. קשה להאמין...
תגידו לא השתבשה דעתכם? דעתכם, בהדגשה של גפני, של מכלוף דרעי, אשר מרגיש ייסורי מצפון על הדחתו של פרוש באלעד ונוטה להחזיר טובה בבית שמש לגרינברג.

לא מדובר אפילו בחוק הגיוס, לא מדובר אפילו בצורך להקים כיתות כוננות להגן עליהם להאדיר את הביטחון האישי בקרב מחניהם. לא מדובר בצורך להגן על העם והמדינה שהיא גם שלהם, על בני ברק, על אלעד, על ביתר, על עמנואל, על רכסים, על בית שמש אפילו!!! כמה היה קשה להקים כאן כיתת כוננות, כי אין כאן נושאי נשק מספיק.

אתם מדברים, אתם זה ראשי המחנה החרדי, גפני ומכלוף דרעי, כל הזמן טוענים שלימוד התורה מחזיק את עם ישראל. כמה שעות כינוסם של גדולי רבנן ומרנן ה' ישמור אותם ויחייהם לאורך שנים ארוכות אמן, בזבוז זמן לימוד התורה החשובה. כמה שעות בזבזבת מכלוף דרעי על בית שמש ועל אלעד? רק על שתי ערים אלה כדי שיכתבו בעיתונים שניצחת את פרוש, שניצחת את הפרת ההסכמים. שניצחת. עלוב!!!

אז נספר לכם בבית שמש אין מערכה, אין מלחמה. אין כאן חמאס ואין כאן ג'יהאד מוסלמי. אין כאן אפילו קרובים לחזבאאלה, יש כאן יהודים טובים, מכניסי אורחים שקיבלו אתכם בסבר פנים יפות, כשלא היתה לכם אדמה לבנות עליה דירות לפתרון מצוקת הדיור שלכם. יש כאן אנשים טובים והגונים שבמצוקה שלכם היו מוכנים להקריב את איכות חייהם ולהוריד באיכות חייהם רק כדי שגם לכם יהיה בית נורמלי והגון. לעולם, לא חשבו שיום אחד יקום הגולם על יוצרו. והנה לא רק קמתם וירשתם את עררנו, אתם גם מבקשים להכתים את כולנו.

לא נלחמים בכם, כי אין לנו שום מלחמה באף יהודי בשום מקום. מי שיוצר את האווירה המתלהטת הזו זה אתם המנהיגים החרדים לדבר ה' כביכול. זה אתם שמגייסים את כל התותחים הכבדים כדי להשפיע על דעת הדל ברחוב שמצוקתו לא עניינה אתכם בכל השנים. אתם מכלוף דרעי וגפני מעניין אתכם לבנות עוד בור אליו תוכלו לנקז כמה שיותר דלות ועניות כדי שיהיה לכם 'צאן מרעיתם'.

ביום ראשון בע"ה, כך אנחנו מאמינים בתמים, מה ירצה האל יהיה. אנו מקוים שההיגיון ישלוט בנשמת המצביעים, שיבינו ויפנימו, לא כך בונים ערים חרדיות, בודאי לא ערים חרדיות גזעניות. יראו את ההתקוטטויות הפנימיות שבאלעד, ויבינו בית שמש לא תהיה אלעד 2. בודאי לא מנישול בוני הבית מביתם, לא מחטיפת מקום בניינם.

הסכנה האמיתית היא שאתם הופכים את העיר על יסודותיה, מעיר בה מתקיימים אלה לצד אלה, חרדים לצד חילוניים, דתיים לאומיים לצד מחוסרי זהות והשקפת עולם. רוצים להופכה לעיר בעלת גוון אחד. לא יהיה!!!

אשמח אם תעבירו את הטור הזה הלאה, לידיעת מכלוף דרעי, לידיעת משה גפני, לידיעת גולדקנופף. לידיעת חצרות האדמורים המכובדים, לידיעת לוחשי האוזנים בקרבת מרנן ורבנן. ולסיום לידיעת כל מי שיכול להשפיע ביום ראשון על צביונה של בית שמש. אנחנו רוצים עיר בה ילמדו תורה, אבל לא שהתורה תהפוך לכלי לחפור בה.

נושאים: מכלוף דרעי, משה גפני, בחירות 2024. בית שמש.
תיעוד מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27 א
תיעוד מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27 א
תיעוד מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27 א
תיעוד מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27 א
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: