מהנדס העירייה יסיים תפקידו באפריל הקרוב

צרפתי שביקש לסיים כבר לפני שנה נענה ודחה פרישתו, עתה הגיע הזמן ללכת הביתה להתחזק ולנוח. צרפתי משאיר אחריו שולחן עמוס עבודה לבא אחריו

דני צרפתי. תמונת ארכיון
דני צרפתי. תמונת ארכיון

עיריית בית שמש תאבד את אחד מהפקידים הכי בכירים שלה בעשרים שנה האחרונות, מהנדס העירייה דני צרפתי מסיים את תפקידו בחודש אפריל השנה. צרפתי הודיע במכתב לראש העיר ולממונה על תיק ההנדסה כמו לחבריו הפקידים הבכירים בעירייה.

דני צרפתי ישאיר אגף גדול הרבה יותר מאשר ירש, עם תכניות לבניית אלפי יחידות דיור בשכונות החדשות, ברמה ד' וה'. פרוייקט חידוש השכונות שהחל בתקופתו תקוע שנים ולא זז בו שם דבר, למרות שמדברים על רצונות וכוונות, ועכשיו מצטרפות תכניות חדש בשכונת גבעת שרת. על שולחן מהנדס העירייה מונחות גם תכניות תמ"א שטרם הגיעו לדיונים ממשיים. במגירות משרדו נמצאות תכניות הבניה הבלתי גמורות של הקאנטרי קלאב, של האצטדיון הלא מושלם, כמו היכל התרבות.

צרפתי היה אמור לסיים תפקידו כבר לפני שנה אלא שלחצים ובקשות מצד בכירים בעירייה שכנעו אותו לדחות פרישתו בשנה. עתה הגיע הזמן ללכת, ואפילו ינסו זו הפעם לשכנעו לשוב ממחשבתו לא יעזור דבר. צרפתי נחוש לסיים את עבודתו וללכת לנוח מעבודה עמוסה ומאומצת שידעה העיר בית שמש בשנות הבניה המאסיבית שהיא עוברת. בשנים האחרונות גם התרופפה מעט בריאותו והוא מבקש לתת לעצמו מנוחה להתחזק. טרם הוצא מכרז חדש לאיוש המשרה החשובה.

נושאים: אגף ההנדסה, עיריית בית שמש
דני צרפתי. תמונת ארכיון
דני צרפתי. תמונת ארכיון
דני צרפתי. תמונת ארכיון
דני צרפתי. תמונת ארכיון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: