מברכים מכל עבר

עו"ד שגית דרעי לא יודעת עדיין את מיקומה ברשימת הברק, בינתיים צוברת תמיכה ציבורית ממכריה

שגית בכנס צדק חלוקתי בירוחם
שגית בכנס צדק חלוקתי בירוחם

המועמדת החדשה לכנסת ברשימתו של אהוד ברק לא יודעת את מיקומה המדוייק, אבל בהערכה גסה היא עשויה להשתבץ במקום גבוה ברשימה. מהו מקום ברשימה שין לה עדיין שם? מקום 7-8. לפניה יהיו כנראה עוד שתי נשים, פרופ' יפעת ביטון ונועה רוטמן. עבור אהוד ברק אם יצליח להכניס 7-8 מנדטים הדבר יהיה הישג משמעותי ובעיקר לשון מאזניים בהרכבת כל ממשלה.

ובינתיים מגיעות ברכות רבות. בנוסף לברכתה של סגנית ראש העיר רינה הולנדר שבירכה אותה בשם הנשים בעיר שזוכות השנה לעדנה בכלל, ובפרט במישור ההתמודדות לכנסת. "ברכותי לשגית דרעי אשר הצטרפה לרשימת תושבי העיר המתמודדים לכנסת . אין לי ספק ששגית תעשה עבודה יסודית וערכית למען עם ישראל בכל מפלגה בה תהיה. חז"ל אומרים שבזמן הגאולה תהיה הנהגה נשית - אין ספק שבית שמש נכנסה בשנה האחרונה לעידן של גאולה, שגית מצטרפת לשורה ארוכה של מנהיגות- 2 ח"כיות, ראש עיר, מנכ"לית ועוד. אני בטוחה ששגית תייצג את עירנו בכבוד! מזל טוב ויישר כחך שגית!

ח"כ לשעבר הרב דוב ליפמן פרסם ברכה: אני מאחל ברכה והצלחה על הצטרפותה למפלגה של אהוד ברק. שגית שתפה פעולה איתי בימים הקשים בבית שמש ואני יודע שבכל מקום שהיא תמצא את עצמה היא תעבוד קשה כדי לאחד את העם ולייצר יהדות מתונה ומחבקת".

מברכים בהתרגשות את עו"ד שגית פרץ דרעי בוגרת מחזור א' של תכנית 120, על הצטרפותה למפלגה החדשה של אהוד ברק.

שגית היא פעילה בולטת במאבקים חברתיים ופוליטיים בעירה, בית שמש, ומקדמת במשך שנים ערכים של מתינות וטוב משותף. אנחנו מאחלים לה בהצלחה גדולה במסע ובקידום הערכים האלה גם מתוך הכנסת.

צילום דף הפייסבוק של שגית

נושאים: שגית פרץ דרעי, אהוד ברק, בית שמש
שגית בכנס צדק חלוקתי בירוחם
שגית בכנס צדק חלוקתי בירוחם
שגית בכנס צדק חלוקתי בירוחם
שגית בכנס צדק חלוקתי בירוחם
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: