מבצע חסד מרגש- בקבוק יין קטן לכל בודד

יוזמה של ארגון לאורו נלך, בשיתוף תלמידים וצעירים מארגון חסד מקומי לעשות טוב בחברה.

ביקור מעודד במרכז יום לקשיש
ביקור מעודד במרכז יום לקשיש

מבצעי חסד לא מעטים מתנהלים בימי הקורונה. חלקם יוזמות ממסדיות, שותפות חברות לאומיות כמו מפעל הפיס, קק"ל, משרד הרווחה, משרד הביטחון, משרד החינוך, הפריפריה והגליל, כולם נועדו להיטיב עם חולי קורונה ובני משפחותיהם. ברובם גם עם נזקקים ו נשענים.

מבצעי חסד פרטיים של איסוף אגורה לאגורה כדי לקיים חסד, הם מעשים דגולים לא פחות. אולי במשקלם הם מעט למקבל, אבל...

אבל הזה ענק, מעשה החסד בא מרצון, מחסד אמיתי, מהנשמה, מהלב, לעשות עם הנצרך מבלי לדעת בכלל שהוא נצרך.

יש קבוצה ואטסאפ הקרויה קבוצת עושים חסד. חברים בה צעירים ובני גיל העשרה מגיל תיכון. כולל כמה מנחים מבוגרים, רמים, מורים, אנשי חינוך וציבור. הקבוצה נועדה לחיבור למיזמי חסד בישיבה (נחשון) מטה יהודה ובית שמש. יוזמות עולות פה, אפשר לשתף ברעיונות ויוזמות שאתם נתקלים בהם- יוזמות של אחרים, והשותפות כולה היא לתיקון עולם בחסד.

איזה יופי!!

הקבוצה הזו יוזמת השבוע מבצע, מבצע אחד מיני רבים, כמעט אין שבוע שאין בו יוזמה כזו או אחרת. פעם לסייע להרכיב סוכות, ובשבוע לאחר מכן לפרקן. פעם להביא ארבעת המינים ובשבוע לאחר להביא בקבוק יין. "לכבוד שבת פרשת נח, קונים בקבוק מיץ ענבים קטן, מצרפים את כרטיס הברכה ומביאים למבוגר או בודד. מוסרים בשקית על פי הכללים".

הכללים כמובן הם מבלי להאריך בנוכחות- דהיינו גם מטעמי קורונה.

ולא משנה עכשיו טעם היין, מרלו, סוביניון או תירוש, הבקשה בכלל היא בקבוק יין קטן. באמת לא משנה. עצם המחשבה לעשות טוב היא הגדלות שבמעשה. רעיון אחד מתוך פרשת השבוע ועושים איתו מעשה נפלא.

אשרינו שיש כאלה בתוכנו, ובזכותם עולמנו יתוקן.

היוזמה השבוע ערב פרשת נח קרויה לאורו נלך. 'לאורו נלך' הינו מרכז חינוכי להתנדבות הפועל לחיזוק ערכי הערבות בחברה הישראלית וחינוך לנתינה ברוח יהודית ציונית כדרך חיים. אנו פועלים במאות בתי-ספר תיכוניים בחינוך הממלכתי והממ"ד, וגם בחינוך המיוחד ובחינוך החרדי.

נושאים: נחשון, נוער וצעירים, עושים חסד, לאורו נלך, בית שמש
ביקור מעודד במרכז יום לקשיש
ביקור מעודד במרכז יום לקשיש
ביקור מעודד במרכז יום לקשיש
ביקור מעודד במרכז יום לקשיש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: