תאונות ביתיות- ילדים נפגעים בהם

בשלושה אירועים שונים, בבתים שונים, כמעט טרגדיות. בן שנה שתה מדלל צבע (רמה ד) פעוטה כבת שנתיים נכוותה ממים רותחים. וילד נפל מקומה עליונה ברמת בית שמש. תגידו- מה קורה איתכם ההורים?

תאונות ילדים
תאונות ילדים

ערב הפסח מועד לפורענות ר"ל, מזהירים ויש הורים שלדאבון הלב שוכחים/מתעלמים/ לא מקפידים/ לא נזהרים/ לא שמים לב (מחק את המיותר) מנהלים חיי שגרה גם כאשר סכנות זמינות לפגוע בילדיהם שלהם. לפחות ההודעות היוצאות כאן מזהירים ומזכירים.

ראו מה התרחש ביומיים בתחילת חופשת הפסח, במקום להתרכז בהכנות לפסח מוצאים ההורים את עצמם ב'עונש' על מחדלם ומבלים שעות במרפאות או בבתי חולים. דוגמאות לחיוב להיות זהירים שבעתיים:

אירוע ראשון: בן שנה שתה מדלל צבע - מצבו יציב צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ופינו לבית חולים ילד בן שנה ששתה טינר (נוזל לדילול צבע) בביתו בבית שמש. ינון צרפתי נהג אמבולנס באיחוד הצלה מסר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו בני המשפחה כי הפעוט שתה בטעות טינר מבקבוק. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן פיניתי אותו לבית החולים כשהוא במצב יציב ובהכרה". נחמן טובול דובר איחוד הצלה און ליין מציין כי לאחרונה אירעו מספר אירועים דומים. "חשוב להרחיק מהישג יד של ילדים ופעוטות חומרי ניקוי וכדומה. כמו כן מומלץ לאחסן חומרי ניקוי וחומרים רעילים במיקום שאין גישה לילדים או פעוטות. ולהימנע מאחסון חומרים רעילים בקבוקי שתייה".

אירוע שני בחלוף פחות מ-24 שעות. פעוטה כבת שנתיים נכוותה ממים רותחים שנשפכו עליה בביתה בבית שמש. שלום אוברלנדר מאיר קלמרסקי חובשי איחוד הצלה סיפרו: "לדברי בני המשפחה - הפעוטה נכוותה ממים רותחים שנשפכו עליה. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהיא סובלת מכוויות בפלג גופה העליון".

נחמן טובול דובר איחוד הצלה און ליין מציין: "בימים האחרונים נרשמת עליה בכמות מקרי הכוויות (גם במהלך הגעלת כלים) בקרב ילדים, צעירים ופעוטות. מומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אירועים דומים

ואם זה לא היה מספיק, שימו לב לאירוע השלישי תוך 24 שעות. הפעם דיווח של מד"א. ילד שנפל ממרפסת מגובה של כ-6 מטרים בשכונת רמת בית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם, ילד בן 6 במצב בינוני עם חבלות.

נזכיר ונדגיש: ערנות תמנע אסונות חלילה. בואו נעבר את חופשת הפסח בשלום.

נושאים: פסח, תאומות, ילדים, בית שמש, איחוד והצלה, מדא
תאונות ילדים
תאונות ילדים
תאונות ילדים
תאונות ילדים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: